آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
5
سرهنگ فرهاد ابدال چگنی:

بیش از ۴۰ هزار تماس تلفني مردم با پلیس۱۱۰ لرستان

  • کد خبر : 13784
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
بیش از ۴۰ هزار تماس تلفني مردم با پلیس۱۱۰ لرستان
: از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز 11 فروردین ماه سال جاری، هم استانی ها 40 هزار و 522 تماس تلفني با مرکز 110 داشته اند که اين نشان از اعتماد مردم به پلیس سرهنگ"فرهاد ابدال چگنی" اظهار داشت: از 27 اسفندماه تا پایان 11 فروردین، هم استانی ها تعداد 40 هزار و 522 تماس تلفني با مرکز فوریت های پلیس110 استان داشته اند.

: از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز ۱۱ فروردین ماه سال جاری، هم استانی ها ۴۰ هزار و ۵۲۲ تماس تلفني با مرکز ۱۱۰ داشته اند که اين نشان از اعتماد مردم به پلیس سرهنگ”فرهاد ابدال چگنی” اظهار داشت: از ۲۷ اسفندماه تا پایان ۱۱ فروردین، هم استانی ها تعداد ۴۰ هزار و ۵۲۲ تماس تلفني با مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ استان داشته اند.

وی گفت: از اين تعداد تماس ۱۴ هزار و ۷۰۸ مورد آن منجر به عملیات پلیسی در سطح استان شده است و ۲۵ هزار و ۸۳ مورد اخذ مشاوره و راهنمايي بوده که توسط کارشناسان مربوطه ترتیب اثر داده شده است.

این مقام انتظامی افزود: از این تعداد ۷۳۱ مورد تماس تلفنی مربوط به سایر موارد و خدمات بوده که توسط کارکنان سخت کوش انتظامی استان مشکل مخاطبان برطرف شده است.

سرهنگ ابدال چگنی، خاطرنشان کرد: بحمدالله این حجم تماس نشان از اعتماد مردم به خدمتگزارن خود در مجموعه انتظامی استان است و همه تلاش همکاران سخت کوش انتظامی در اين است که رضايت مندی شهروندان عزیز را در بحث ارائه خدمات .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.