آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
2

برگزاری جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان لرستان

  • کد خبر : 30124
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۱۳
برگزاری جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان لرستان

جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی لرستان با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی، مدیر شعب بانک رفاه کارگران، مدیر کل بیمه آتیه سازان، مسئول بازرسی اداره کل تامین اجتماعی و روسای تشکل های کارگری و بازنشستگی درسالن همایش مدیریت درمان تامین اجتماعی برگزار شد.  به گزارش طلوع افلاک ؛ رامین منظمی  مدیر درمان […]

جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی لرستان با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی، مدیر شعب بانک رفاه کارگران، مدیر کل بیمه آتیه سازان، مسئول بازرسی اداره کل تامین اجتماعی و روسای تشکل های کارگری و بازنشستگی درسالن همایش مدیریت درمان تامین اجتماعی برگزار شد. 

به گزارش طلوع افلاک ؛ رامین منظمی  مدیر درمان تامین اجتماعی استان در این جلسه با تکریم ویژه از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان ودعوت از مدیران مرتبط در مباحث بانکی ٬بیمه ی بر رفع مشکلات وانتظارات ویژه این قشر فرهیخته تاکید کرد.

وی با تاکید براینکه تأمین اجتماعی یکی از ارکان اصلی ایجاد آسایش خاطر و امید به آینده در میان اقشار مختلف مردم است گفت : سازمان تأمین اجتماعی با بیش از نیم قرن قدمت سعی نموده است تا براساس استانداردهای تعیین شده توسط نهادهای بین المللی از جمله سازمان بین المللی کار و اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی، خدمات خود را به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه نماید.

در حال حاضر در لرستان ۳۱۰ تخت بستری تأمین اجتماعی وجود دارد که خدمات مطلوب را به مردم ارایه می دهند.

منظمی بیان کرد: یک‌هزار و یک مرکز طرف قرارداد با این سازمان در استان وجود دارد که ۲۲۵ مرکز طرف قرارداد در بروجرد فعال بوده و خدمات را به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه درمان هزینه و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه صادر شده است، افزود: در این بیمارستان ۵۵۶ هزار ویزیت انجام شده و ۶ هزار بیمار بستری شدند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ مرکز درمانی در استان وجود دارد که شامل سه بیمارستان، سه پلی‌کلینیک و هفت درمانگاه است.

منظمی یادآور شد: در شبانه‌روز ۱۷ هزار خدمت در لرستان ارائه می‌شود و با این جمعیت جزو استان‌هایی هستیم که در بخش بستری ۸۲ درصد رضایتمندی را داریم.

وی با بیان اینکه لرستان اولین استان کشور در دسترسی به خدمات درمانی تامین اجتماعی بوده و سال گذشته ۲ میلیون ۷۰۰ هزار ویزیت در لرستان انجام شده است .

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=30124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.