آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
0

دعوت مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از جامعه ورزش برای خلق حماسه ی دیگر در انتخاب دعوت مدیرکل

  • کد خبر : 30094
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
دعوت مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از جامعه ورزش برای خلق حماسه ی دیگر در انتخاب  دعوت مدیرکل

  مدیرکل در پیامی ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و خاطره دیگر شهدای خدمت، از جامعه پرافتخار ورزش و جوانان لرستان برای حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست جمهوری برای ثبت حماسه‌ای بزرگ دعوت کرد. به گزارش طلوع افلاک،؛ وحید والی زاده مرادی مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان در پیامی برای […]

 

مدیرکل در پیامی ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و خاطره دیگر شهدای خدمت، از جامعه پرافتخار ورزش و جوانان لرستان برای حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست جمهوری برای ثبت حماسه‌ای بزرگ دعوت کرد.

به گزارش طلوع افلاک،؛ وحید والی زاده مرادی مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان در پیامی برای حضور پرشور جامعه ورزش در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد.

جامعه ی ورزش استان لرستان نیز چون همیشه برای سربلندی این آب و خاک و برافراشتن پرچم سه رنگمان پای صندوق های رای حاضرند.

ایران اسلامی درچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یکبار دیگر آحاد مردم و بویژه جامعه بزرگ و پرافتخار ورزش و جوانان استان لرستان را در برهه‌ای حساس قرار داده که یادآور ضرورت و اهمیت مشارکت گسترده‌ و یکپارچه در راستای عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

این حضور ماندگار و اثرگذار از یک سو مشارکت و همراهی در ساختن آینده و رقم زدن سرنوشت کشور عزیزمان ایران است و از سوی دیگر عهد و پیمانی دوباره با آرمان‌های امام راحل به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان رهبر و راهبر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امروز(جمعه) در هشتمین روز از تیرماه ۱۴۰۳ ملت سرافراز ایران و جامعه عزیز ورزش و جوانان و پیشاپیش آنان، مسوولان، قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، داوران و خانواده ورزش و جوانان استان لرستان پای صندوق‌های رای حاصر خواهند شد تا با گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهیدمان و دیگر شهدای خدمت، یوم الله دیگری را رقم بزنند.

فراموش نکنیم حضور پر شور و مشارکت گسترده‌ در انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست‌جمهوری، می تواند نوید‌بخش آینده‌ای روشن‌تر برای ایران اسلامی و جوانان این مرز و بوم باشد و پیام مهمی به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهد؛ مبنی بر اینکه مردم ایران علی رغم اختلاف سلیقه ها و نگاه های متفاوت نسبت‌ به‌ مسائل و موضوعات در زمینه های مختلف، در برهه های حساس همراه و همدل خواهند بود و فردا در پای صندوق های رای، این مهم را بار دیگر اعلام و اثبات خواهند کرد.

 

 

 

به امید پیروزی و قهرمانی ملت بزرگ ایران!

 

وحید والی زاده مرادی

 

مدیرکل ورزش و‌جوانان استان لرستان

 

انتهای پیام

 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=30094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.