آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
1
سرپرست اداره کل استاندارد استان لرستان

بیش از ۲۰۰ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد

  • کد خبر : 30131
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
بیش از ۲۰۰ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد
سرپرست اداره کل استاندارد استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری 220 تاییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله در استان صادر شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری ۲۲۰ تاییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله در استان صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان لرستان، مرتضی رهنما اعلام کرد: در راستای استاندارد سازی و اجرای آزمون‌های اولیه و ادواری آسانسورها، در سه ماه ابتدای سال جاری، تعداد ۲۲۰ تاییدیه ایمنی آسانسور در استان صادر شد.

وی افزود: براساس مصوبه شورای‌عالی استاندارد، همه آسانسورهای کششی (مسافربری) نصب شده در کشور مشمول مقررات استانداردهای اجباری هستند و موضوع لزوم اخذ تاییدیه ایمنی آسانسور قبل از صدور پروانه پایان کار ساختمان به شهرداری‌ها ابلاغ شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد لرستان بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت تاییدیه ایمنی آسانسور، کد ۱۰ رقمی شناسه ملی نصب شده در کابین را به سامانه پیامکی۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت غیر معتبر بودن تاییدیه، موضوع را از طریق شماره تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۱۰ به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=30131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.