آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
0

طرح روشنایی معابر آرامستان های خرم اباد کلید خورد

  • کد خبر : 30144
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
طرح روشنایی معابر  آرامستان های خرم اباد کلید خورد

با پیگیری مدیر آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد و قائم مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان، طرح روشنایی معابر آرامستان‌های مرکز استان کلید خورد. به گزارش طلوع افلاک، صبح چهارشنبه ۱۳ تیرماه در جلسه‌ای که به میزبانی مهندس امیری با حضور مجتبی ولی‌زاده مدیر آرامستان‌های خرم‌آباد و مهدی زکی‌پور قائم مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان در […]

با پیگیری مدیر آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد و قائم مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان، طرح روشنایی معابر آرامستان‌های مرکز استان کلید خورد.

به گزارش طلوع افلاک، صبح چهارشنبه ۱۳ تیرماه در جلسه‌ای که به میزبانی مهندس امیری با حضور مجتبی ولی‌زاده مدیر آرامستان‌های خرم‌آباد و مهدی زکی‌پور قائم مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان در شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد، طرح روشنایی معابر آرامستان‌های گلزار شهدا، صالحین، خضر و فلک‌الدین مصوب و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

در این دیدار مجتبی ولی‌زاده مدیر آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد ضمن قدردانی از مساعدت مهندس امیری در تقویت برق غسالخانه صالحین خرم‌آباد در سال گذشته، خاطر نشان کرد: شرکت توزیع برق لرستان همواره تعامل بسیار خوبی با سازمان‌های خدمات‌رسان داشته و از هیچ تلاشی در جهت رضایت شهروندان فروگذار نکرده است.

وی روشنایی معابر را در جهت آرامش و آسایش مردم مهم عنوان کرد و گفت: روشنایی معابر آرامستان‌ها امنیت‌آفرین خواهد بود و سرقت آهن‌آلات، کابل‌های برق و …. را به شدت کاهش خواهد داد.

مهندس امیری مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان اینکه برق‌رسانی به تمام نقاط استان از وظایف شرکت توزیع برق استان است، افزود: هدف ما رضایت شهروندان و مشترکان از این شرکت است و تا جایی که اعتبارات و امکانات اجازه دهد توان خود را در جهت تحقق این هدف بکار خواهیم گرفت.

وی در این جلسه با موافقت اجرای طرح روشنایی معابر آرامستان‌های گلزار شهدا، خضر، صالحین ‌و فلک‌الدین خرم‌آباد، افزود: از همین امروز عملیات اجرایی آن کلید خواهد خورد.

مهدی زکی‌پور قائم مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان؛ نیز در این دیدار با ارج نهادن به تلاش‌های شرکت توزیع برق لرستان در جهت رضایتمندی مشترکان، بیان داشت: وظیفه‌شناسی، تخصص، توانمندی و جلب رضایت هم‌استانی‌ها خصوصا مشترکان برق از صفات بارز و برجسته مدیرعامل شرکت توزیع برق استان است که بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی برنامه‌های مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در راستای جلوگیری از خاموشی‌ها در فصل گرما اثرگذار عنوان کرد و افزود: تکریم و تقدیر از مشترکان کم‌مصرف، اهدا جوایز نفیس، دیدار چهره به چهره با مردم و اقناع آن‌ها در جهت مصرف بهینه و… از جمله اقدامات بسیار خوب مهندس امیری در استان لرستان بوده است‌.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=30144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.