آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
0

درخشش ورزشکاران آکادمی رستاخیز در آوردگاه ملی وبین المللی

  • کد خبر : 30138
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
درخشش ورزشکاران آکادمی رستاخیز در آوردگاه ملی وبین المللی

مدیر مجموعه آکادمی رستاخیز اظهار کرد: ورزشکاران لرستان در چند سال گذشته در میادین ملی و بین المللی در بخش های مختلف خوش درخشیدند. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک؛،رضا رستاخیر در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران که به همت موسسه مردم نهاد سرای امید کاسیت، آکادمی ورزشی رستاخیز و با همکاری معاونت […]

مدیر مجموعه آکادمی رستاخیز اظهار کرد: ورزشکاران لرستان در چند سال گذشته در میادین ملی و بین المللی در بخش های مختلف خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک؛،رضا رستاخیر در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران که به همت موسسه مردم نهاد سرای امید کاسیت، آکادمی ورزشی رستاخیز و با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش و کوششی که در چند سال گذشته داشته ایم ورزشكاران و مربیان کاراته استان در رده ها و بخش های مختلف توسط آکادمی رستاخیز در میادین ملی و بین المللی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به ۵ سالگی مجموعه آکادمی ورزشی رستاخیز،افزود: در بدو تاسیس این مجموعه تا بحال و با حمایت های صورت گرفته خوشبختانه ورزشکاران و مربیان خوبی در سطح ملی پرورش دادیم.

مدیر مجموعه آکادمی رستاخیز بیان کرد: ورزشکاران استانی در مسابقات ملی، بسیج، دانشجویی،کشوری و حتی عضویت ورزشکاران در تیم ملی بخوبی اقدام شده که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=30138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.