آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
2
استاندار لرستان:

برخورد با دستگاه های متخلف در اجرای طرح نهضت ملی مسکن لرستان

  • کد خبر : 23692
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۸
برخورد با دستگاه های متخلف در اجرای طرح نهضت ملی مسکن لرستان
استاندار لرستان گفت: با تعیین تقویم و ضرب‌الاجل‌، دستگاه‌هایی که در نهضت ملی مسکن لرستان دخیل هستند، در صورت کوتاهی به تخلفات اداری معرفی می شوند.

استاندار لرستان گفت: با تعیین تقویم و ضرب‌الاجل‌، دستگاه‌هایی که در نهضت ملی مسکن لرستان دخیل هستند، در صورت کوتاهی به تخلفات اداری معرفی می شوند.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، فرهاد زیویار در جلسه شورای مسکن استان ضمن تسلیت ایام سوگورای سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: یکی از محاسن مدیران لرستان در دولت سیزدهم هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک است و در مدت زمان مدیریتی که در اختیار داریم باید سعی شود کارها در زمان کوتاهی انجام و نسبت به حق و حقوق مردم دقت نظر بیشتری صورت گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به جلسه شورای عالی مسکن در دو هفته گذشته با حضور رئیس جمهور، عنوان کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در استان در حوزه جوانی جمعیت شرایط مناسبی نداریم اما می‌توان با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت خواهد گرفت، شرایط را بهبود بخشید.

زیویار با تاکید بر اینکه برای انجام فعالیت‌ها و فرآیندهای نهضت ملی مسکن در لرستان تعیین تقویم کاری ضروری است، تصریح کرد: با تعیین تقویم و ضرب‌الاجل برای دستگاه‌هایی که در این زمینه دخیل هستند مانند بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، بانک‌ها اگر موضوعی به این دستگاه‌ها ارجاع داده شد، اگر فعالیت مشخص شده صورت گرفت، دستگاه متولی شایسته تقدیر خواهد بود در غیر این صورت باید پاسخگوی تخلفات اداری باشد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

وی گفت: بخشی از این جواب دادن در حوزه اداری است که با توبیخ و تذکر ممکن است رفع شود اما بخشی نیز در محضر خداست که باید احساس مسوولیت داشته باشیم‌

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.