آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
0

یک هزار و ۳۸۱ نفر به عنوان نابارور در سامانه نشان دار و تحت پوشش بیمه سلامت لرستان قرار دارند

  • کد خبر : 29257
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
یک هزار و ۳۸۱ نفر به عنوان نابارور در سامانه نشان دار و تحت پوشش بیمه سلامت لرستان قرار دارند

در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت استان از بیمه سلامت به عنوان برگزیده این رویداد تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، پیش از ظهر امروز مراسم دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت استان با حضور دکتر شفقت استاندار لرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و دیگر مسئولان استانی […]

در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت استان از بیمه سلامت به عنوان برگزیده این رویداد تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، پیش از ظهر امروز مراسم دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت استان با حضور دکتر شفقت استاندار لرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و دیگر مسئولان استانی برگزار و از دکتر محسن اسدبیگی مدیر کل بیمه سلامت لرستان به عنوان برگزیده رویداد جایزه ملی جمعیت استان در بخش دستگاههای اجرایی تجلیل شد.

دکتر اسدبیگی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه از زوجین نابارور حمایت خواهیم کرد، افزود: جهت حمایت از زوجین نابارور با دو مرکز جهاد دانشگاهی و بیمارستان شفا قرارداد منعقد شده و تا به حال نزدیک به ۴ میلیارد تومان بابت اسناد بستری و سرپایی به این زوجین پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با جذب اعتبارات بیشتر حمایت های خوبی از زوجین نابارور در سطح استان داشته باشیم و بتوانیم در راستای افزایش جوانی جمعیت قدم مثبتی برداریم.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان یادآور شد: تاکنون تعداد ۱۳۸۱ نفر به عنوان نابارور در سامانه نشان دار و تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

دکتر اسدبیگی خاطر نشان کرد: خدمات مورد تعهد IVF،ICSI،IUI،FET که برای هر کدام بسته خدمتی شامل ویزیت، دارو، تصویربرداری و خود مراحل پروسیجر تعریف شده و در آخرین تغییرات جوانی جمعیت، محدودیت تعداد IVF، IUI،ICSI و FET برداشته شده و فاقد سقف می باشند.
بسته خدمات غربالگری جنین(آزمایش و سونوگرافی NT) و بسته آزمایشات تشخیصی و ژنتیکی سقط جنین به خدمات درمان ناباروی اضافه شده است.

وی یادآور شد: در مراکز طرف قرار داد در استان مثل جهاد دانشگاهی و بیمارستان شفا فرانشیز پرداختی بیمار ۳۰ % تعرفه خصوصی و پرداختی سازمان ۷۰% تعرفه خصوصی است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=29257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.