آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
22
وزیر آموزش‌وپرورش:

رسالت جشنواره فیلم رشد خلق موقعیت‌هایی برای یادگیری باکیفیت و عمیق و درعین‌حال جذاب و کارآمد است

  • کد خبر : 2968
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۱۹
رسالت جشنواره فیلم رشد خلق موقعیت‌هایی برای یادگیری باکیفیت و عمیق و درعین‌حال جذاب و کارآمد است
وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی به مناسبت برگزاری پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تربیتی و آموزشی رشد اظهار کرد: رسالت جشنواره فیلم رشد خلق موقعیت‌هایی برای یادگیری باکیفیت و عمیق و درعین‌حال جذاب و کارآمد است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

 جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد باسابقه نیم‌قرن برنامه‌ریزی، تلاش و تولید فیلم‌های آموزشی و تربیتی، نشان از عزم راسخ و اراده محکم دست‌اندرکاران آن و اهمیت کاربردی چنین ابزاری بین مخاطبان این جشنواره فرهنگی و آموزشی دارد.

از سوی دیگر، رسیدن به مرز پنجاه‌سالگی، برای این رخداد تأثیرگذار بر میلیون‌ها مخاطب گوناگون و متنوع این جشنواره، بیانگر کمال و اثرگذاری است. امیدوارم این جشنواره به‌عنوان نمادی از بلوغ و کمال، توانسته باشد در پنجاهمین گام از حیات ارزشمند خود، به‌عنوان رخدادی هنری با گستره‌ای بین‌المللی، به‌سوی کیفیت و کارآمدی بیشتر سوق یابد.

رسالت جشنواره فیلم رشد خلق موقعیت‌هایی برای یادگیری باکیفیت و عمیق و درعین‌حال جذاب و کارآمد است، امیدوارم بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دنیای فیلم و تصویر، این فرصت مغتنم را به‌گونه‌ای برای هنرمندان و سینماگران متعهد و خلّاق پدیدآورنده باشد که بتوانند با حضور در جشنواره، به‌عنوان بخشی مهم از نظام تعلیم و تربیت، آثار تولیدی خود را به‌گونه‌ای معنادار با مفاهیم تربیتی و آموزشی به منصه ظهور برساند. در این موقعیت، تک‌تک فیلم‌ها و آثار تولیدشده می‌تواند به مفهوم جزئی از کل به‌هم‌پیوسته با استفاده از زبان و ابزار هنر، تمامی ساحت‌های بیان‌شده در اسناد تحولی آموزش‌وپرورش و در رأس آن‌ها سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش را به شایستگی به نمایش بگذارد.

در پایان با امید به آغازی مؤثر برای جشنواره و تداوم آن در سال‌های آتی از همه دست‌اندرکاران، ازجمله دبیران، عوامل اجرایی، فیلمسازان و هنرمندان عزیز، فرهنگیان، معلمان، دانش­آموزان و همه‌کسانی­ که در طول یک سال گذشته در برنامه‌ریزی، هماهنگی و برگزاری این رخداد تربیتی و آموزشی دخیل و سهیم بوده‌اند، سپاسگزاری
می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 836در انتظار بررسی : 834انتشار یافته : 2
  1. I really like your writing style, wonderful information, regards for posting : D. Robbyn Massimiliano Samford

  2. You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be really something which I think I would never understand. It seems too complex and very broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!| Izabel Wilburt Lynnell

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.