آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳ 21 ذو الحجة 1445 Thursday, 27 June , 2024
1

رییس‌جمهور ما شخصیتی خدمتگزار بود که ابراهیم وار به صحنه آمد و ابراهیم گونه به شهادت رسید

  • کد خبر : 29268
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
رییس‌جمهور ما شخصیتی خدمتگزار بود که ابراهیم وار به صحنه آمد و ابراهیم گونه به شهادت رسید

استاندار لرستان گفت :رییس‌جمهور ما شخصیتی ولایت مدار ، خدمتگزار بود که ابراهیم وار به صحنه آمد و ابراهیم گونه در راه هدف والا خویش به شهادت رسید. به گزارش خبرنگار طلوع افلاک ؛ ابوطالب شفقت روز دوشنبه در آیین عزاداری شهادت سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: دشمنان شهیدانی مانند بهشتی، مطهری، باهنر و رجایی […]

استاندار لرستان گفت :رییس‌جمهور ما شخصیتی ولایت مدار ، خدمتگزار بود که ابراهیم وار به صحنه آمد و ابراهیم گونه در راه هدف والا خویش به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار طلوع افلاک ؛ ابوطالب شفقت روز دوشنبه در آیین عزاداری شهادت سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: دشمنان شهیدانی مانند بهشتی، مطهری، باهنر و رجایی را از ما گرفتند ولی ما همان ملت و نسل خمینی هستیم و وفادار به نظام ایستاده ایم.

وی افزود: یک شخصیت الهی، خدا محور، دین محور و گوش به فرمان ولی فقیه را از دست دادیم، خادم الرضا در شب ولات امام رضا علیه السلام به شهادت رسید، فرزند روح الله هستیم و در مسیر انقلاب باقی خواهیم ماند.

وی افزود: رییس‌جمهور ما شخصیتی ولایت مدار ، خدمتگزار بود که ابراهیم وار به صحنه آمد و ابراهیم گونه در راه هدف والا خویش به شهادت رسید.

استاندار لرستان ادامه داد: رییس‌جمهوری که در مسیر ایجاد امت اسلامی و در مقابل دشمن مقتدرانه ایستاد و در سازمان ملل سخنرانی های کوبنده داشت همچنین شخصیت وزیر امور خارجه خط مقدم نماینده رییس‌جمهور در دیپلماسی امت اسلامی بود.

شفقت بیان کرد: یکی از برنامه های نظام اسلامی برقراری و تقویت امت اسلامی در عرصه بین المللی است و به عنوان خدمتگزار مردم از شما قدردانی می‌کنم شرکت در آیین عزاداری شهادت رییس جمهور عشق به ولایت را نشان می‌دهد و امیدواریم به عنوان سرباز ولایت در راه این شهید بزرگوار خدمتگزاری کنیم همچنین خداوند به مقام معظم رهبری قوت ، عزت و سربلندی عطا کند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق ادامه داد: مسیر حاج قاسم یک مسیر تعریف شده و مسیر ولایت است رژیم صهیونسیتی کنسولگری ایران در مشق را هدف قرار داد و در کمترین زمان با پاسخ کوبنده نظام اسلامی همراه شد.

وی گفت: دنیا بداند ایران اسلامی دست دوستی با کشورهای دوست و همراه دراز می‌کند و با دشمنان مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=29268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.