آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
0

دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 30097
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد. به گزارش طلوع افلاک، به نقل از روابط عمومی شعب بانک رفاه کارگران لرستان؛ هشتم تیرماه، فرصتی برای ثبت پیروزی بزرگ دیگری در کارنامه پرافتخار ایرانیان و میعادگاه […]

بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش طلوع افلاک، به نقل از روابط عمومی شعب بانک رفاه کارگران لرستان؛ هشتم تیرماه، فرصتی برای ثبت پیروزی بزرگ دیگری در کارنامه پرافتخار ایرانیان و میعادگاه غلبه بصیرت، امید و آرمانخواهی ملت خداجوی ایران بر عملیات روانی و تبلیغات منفی استکبار و صهیونیسم جنایتکار در ترویج ناامیدی، انفعال و بی تفاوتی است. قطعا مشارکت شورآفرین ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، تصویری شکوهمند از نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور در پیش چشم جهانیان به نمایش خواهد گذاشت و عقب‌نشینی استکبار جهانی از مواضع خصمانه خویش را رقم خواهد زد. حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم عزیز ایران در پای صندوق‌های رای و استفاده شایسته از حق قانونی، مؤثر و تعیین‌کننده خود، موجب افزایش سرعت حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی، حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی و انتخاب فرد اصلحی می شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام می‌نهد.

اکنون بر ماست که به پاس قدردانی از شهدای سرفراز سرزمین‌مان و برای ادای دین و تکلیف شرعی خود، مشتاقانه در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و همچون گذشته به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک بگوییم. از این رو وعده همه ما، حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای در روز ۸ تیرماه سال جاری برای خلق حماسه‌ای دیگر است تا به مدد الهی و داشتن نیت‌های خیر و خدایی در انجام این فریضه سرنوشت‌ساز، مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران تمدن‌ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم و با انجام این عمل صالح و شایسته، موجب رضایت و خشنودی حضرت حق و شادی دل امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) شویم.

ان شاالله»

 

و من الله التوفیق

بهروز بالاوندی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=30097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.