آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
3

برای سر بلندی بروجرد شبانه روز تلاش می کنم/برای کلنگ زنی پروژه کشتارگاه طیور بروجرد سه سال شبانه روز پیگیری کردم

  • کد خبر : 24756
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
برای سر بلندی بروجرد شبانه روز تلاش می کنم/برای کلنگ زنی پروژه کشتارگاه طیور بروجرد سه سال شبانه روز پیگیری کردم

نماینده مردم شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت:پروژه های کلیدی واشتغال آفرین بروجرد باحمایت دولت انقلابی احیا می شود. به گزارش  پایگاه خبری صدای منتقد، دکتر فاطمه مقصودی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی کشنارگاه طیور بروجرد گفت: حدود ۳ سال تمام پروژه کشتارگاه طیور شهرستان بروجرد را در اولویت کاری خود […]

نماینده مردم شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت:پروژه های کلیدی واشتغال آفرین بروجرد باحمایت دولت انقلابی احیا می شود.

به گزارش  پایگاه خبری صدای منتقد، دکتر فاطمه مقصودی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی کشنارگاه طیور بروجرد گفت: حدود ۳ سال تمام پروژه کشتارگاه طیور شهرستان بروجرد را در اولویت کاری خود قرار داده‌ام و امروزه شاهد کلنگ زنی آن هستیم که با همگرایی و همت مسئولین امیدواریم شاهد پیشرفت شهرستان بروجرد باشیم.

فاطمه مقصودی نماینده مردم شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی کشتارگاه طیور شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه به دنبال تامین امنیت غذایی مردم هستیم، اظهار کرد: چهار سال برای خدمت به مردم تلاش کرده‌ایم و در این راستا پروژه‌های محورهای اقتصادی از جمله سد آبسرده، نساجی، خودروسازی، سامان کاشی و … را با تمام مشکلات فعال و حمایت کرده‌ایم و توانسته‌ایم محرومیت زدایی را در شهر و روستاها به اوج خود برسانیم.

وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه کشتارگاه طیور ۴ هزار قطعه‌ای در شهرستان بروجرد،افزود: تنها نماینده‌ای بوده ام که مسیر پروژه کشتارگاه طیور را به صورت جهادی و مردمی و تا به حال که آماده کلنگ زنی شده پیگیری کرده ام.

مقصودی تصریح کرد: حدود ۳ سال تمام پروژه کشتارگاه طیور شهرستان بروجرد را در اولویت کاری خود قرار داده‌ام و امروزه شاهد کلنگ زنی آن هستیم که با همگرایی و همت مسئولین امیدواریم شاهد پیشرفت شهرستان بروجرد باشیم.

نماینده مردم شهرستان بروجرد و اشتریان با اشاره به اینکه برای خدمتگزاری در مقابل تمام مافیا ایستاده‌ایم،خاطرنشان کرد: برای حفظ و آبروی نظام همواره پای کار بوده‌ایم و در خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ایم و هرجا که ببینیم رانت باشد و کارشکنی صورت بگیرد با آن مقابله خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.