آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
2
لیگ برتر ایران:

کار سخت استقلال در رفسنجان

  • کد خبر : 15522
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۸
کار سخت استقلال در رفسنجان
استقلال در هفته بیست و نهم میهمان تیم ششم جدول، مس رفسنجان، است. استقلال پرگل ترین بازی اش دراین فصل را برابر مس داشته است.مس جز معدود تیم هایی است که در این فصل استقلال سه گل وارد دروازه شان کرده است و تنها تیمی است دراین فصل که توانسته دو گل در یک بازی به استقلال بزند. مس گرچه با ۲۶ گل خورده خط دفاع مطلوبی ندارد ولی با ۳۸ گل زده جز دومین خط حمله های لیگ است.

کار سخت استقلال در رفسنجان

استقلال در هفته بیست و نهم میهمان تیم ششم جدول، مس رفسنجان، است. استقلال پرگل ترین بازی اش دراین فصل را برابر مس داشته است.مس جز معدود تیم هایی است که در این فصل استقلال سه گل وارد دروازه شان کرده است و تنها تیمی است دراین فصل که توانسته دو گل در یک بازی به استقلال بزند. مس گرچه با ۲۶ گل خورده خط دفاع مطلوبی ندارد ولی با ۳۸ گل زده جز دومین خط حمله های لیگ است. تیمی با ارائه بازی های زیبا و بدون ترس از نام بزرگان به رهبری مربی فهیم، بادانش و دور ازحاشیه اش، محمد ربیعی.
مس در بازی رفت با استقلال در آزادی، اولین تیمی بود که ضعف های پنهان خط دفاعی قدر استقلال را نمایان کرد: ضعف در عمق خط دفاعی و در توپهای بلند با داشتن مدافعان بلندقامت و کندی خط دفاع در ضد حملات! مس درآن بازی تا دقیقه ۹۰ از حمله دست نکشید که ثمره آن دو گل بود و این یعنی استقلال تا اینجای کار، یک پنجم از گلهای خورده اش را از این تیم خوب شهرستانی خورده است!
استقلال هم در آن بازی با استفاده از عمق دفاع مس و پرسینگ آن توانست به سه گل برسد. یکی از معدود بازی هایی که استقلال حمله به عمق دفاع حریف را برگزیده بود و از آن خوب هم بهره برد.
بازی در رفسنجان برای استقلال از جهاتی سخت خواهد بود: اختلاف ارتفاع نسبت به تهران می تواند روی وضعیت جسمی قهرمان اثر منفی گذارد و احتمال اشباع آبی پوشان پس از تثبیت قهرمانی نیز می تواند بر کیفیت بازی آنها اثر بگذارد؛ وانگهی میزبان برای صعود در جدول و نیز شگفتی سازی، می خواهد تیمی باشد که اولین باخت را به قهرمان لیگ تحمیل کند. به نظر می رسد استقلال در این دیدار به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری اش باشد تا در هفته پایانی و در برابر تیم نفت مسجدسلیمان، پیروزی دلچسبی را به همراه جام تقدیم هوادارانش کند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.