آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
5
فرماندار پلدختر:

  • کد خبر : 6255
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
فرماندا پلدختر از بستری ۱۲۱ کرونایی در بیمارستان این شهرستان خبر داد. حسن رضائیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۳۸ کرونایی‌ در بیمارستان‌ امام‌خمینی(ره) این شهرستان به‌طور ثابت و موقت بستری هستند. وی با اشاره به اینکه وضعیت این شهرستان همچنان قرمز است

فرماندار پلدختر از بستری ۱۲۱ کرونایی در بیمارستان این شهرستان خبر داد.
حسن رضائیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۳۸ کرونایی‌ در بیمارستان‌ امام‌خمینی(ره) این شهرستان به‌طور ثابت و موقت بستری هستند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت این شهرستان همچنان قرمز است، ادامه داد: در شبانه روز گذشته تست ۱۱۵ نفر به کووید-۱۹ مثبت بوده است.
رضائیان اضافه کرد: براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون  ۹۰۳۵ نفر در پلدختر به کرونا مبتلا شده‌اند.
فرماندار پلدختر آمار فوتی‌ها در این شهرستان بر اثر ابتلاء به کرونا را ۱۲۱ نفر اعلام کرد و افزود: بیشترین آمار متوفیان در پیک پنجم بوده است.
وی با اشاره به اینکه بخش پنجم بستری کرونا در میان راهروی بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان در هفته‌ی پیش راه‌اندازی شده، تصریح کرد: ظرفیت بخش‌های کرونا در این بیمارستان تکمیل است.
رضائیان خاطرنشان کرد: کرونا تا کنون پنج پیک داشته و علاوه بر اینکه هم‌وطنان زیادی را از دست داده‌ایم کادر درمان نیز خسته شده و نیاز است که موارد لازم را بیش از پیش جدی بگیریم و آنها را رعایت کنیم.
فرماندار پلدختر گفت: البته از دو شهرستان همجوار(رومشکان و دره‌شهر) نیز افراد کرونایی‌ به پلدختر مراجعه می‌کنند که در افزایش آمار بی‌تاثیر نیس

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.