آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

مجهزترین خانه بوکس غرب کشور در خرم آباد افتتاح می شود/سالن شادروان فریبرز فرشاد در آستانه احیاء

  • کد خبر : 21160
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مجهزترین خانه بوکس غرب کشور در خرم آباد افتتاح می شود/سالن شادروان فریبرز فرشاد در آستانه احیاء

مجهزترین خانه بوکس غرب کشور با اعتباری بالغ بر ۶۰میلیارد ریال  با ۸۵درصد رشدفیزیکی اردیبهشت ماه سال۱۴۰۲به بهره برداری می رسد. به گزارش طلوع افلاک  ،بمنظور اطلاع رسانی به استحضار ورزشکاران و هم استانهای عزیز میرساند، در اوایل سال گذشته و به دنبال ترک خوردگی دیواره های جانبی سالن فریبرز فرشاد، پس از بررسی های […]

مجهزترین خانه بوکس غرب کشور با اعتباری بالغ بر ۶۰میلیارد ریال  با ۸۵درصد رشدفیزیکی اردیبهشت ماه سال۱۴۰۲به بهره برداری می رسد.

به گزارش طلوع افلاک  ،بمنظور اطلاع رسانی به استحضار ورزشکاران و هم استانهای عزیز میرساند، در اوایل سال گذشته و به دنبال ترک خوردگی دیواره های جانبی سالن فریبرز فرشاد، پس از بررسی های به عمل آمده و همچنین بازدید کارگروه مربوطه جهت تعیین تکلیف وضعیت سالن (جهت تخریب، بازسازی و یا ادامه فعالیت آن) و تصمیم کارگروه مبنی بر مقاوم سازی سالن، اداره کل ورزش و جوانان طی مکاتبات متعدد با وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نسبت به تأمین اعتبار بازسازی سالن اقدام و در نهایت در اواخر اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و پس از طی روند برگزاری مناقصه عمومی، کار با مبلغ اولیه پنج میلیارد و سیصد میلیون تومان به پیمانکار واگذار گردید.

💥همچنین اقدامات انجام شده تاکنون شامل: تخریب دیواره ها، برچیدن سقف، مقاوم سازی اسکلت فلزی، اجرای دو قاب در ابتدا و انتهای سالن، اجرای مجدد سقف سالن (ساندویچ پانل)، نماسازی سالن، خرید تمامی مصالح مورد نیاز جهت تکمیل پروژه و… می باشد.

💥شایان ذکر است طبق برنامه ریزی های انجام شده در صورت ابلاغ به موقع تخصیص، پروژه در پایان اردیبشهت سال آینده آماده تحویل موقت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.