آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ 15 ذو القعدة 1445 Wednesday, 22 May , 2024
5

🔹️تجهیز مرکز سرپناه بهبود یافتگان توسط بانوی نیک اندیش لرستانی

  • کد خبر : 1279
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
🔹️تجهیز مرکز سرپناه بهبود یافتگان توسط بانوی نیک اندیش لرستانی

🔸️این بانوی خیر لرستانی با همکاری یک خیر کویتی بنام مصطفی عباس اقدام به تجهیز مرکز سرپناه شبانه ملارد وابسته به جمعیت حمایت از بهبود یافتگان کرده است.

🔻توجه به انجام کار خِیر و انفاق همواره در توصیه های دینی ما مورد تاکید بوده است و بهترین مردم کسانی هستند که در این امور از یکدیگر پیشی بگیرند.

مردان و زنان ایران اسلامی همواره در بزنگاه های زندگی برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان جهاد کرده اند و در این میان بانوی لرستانی نیز چه در کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل لرستان، نیازمندان آسیب دیده از کرونا در خرم آباد و … همیشه پای کار بوده و هست.

🔸️البته همگان می دانند که کمک و انجام امور عام المنفعه، رنگ، نژاد، قوم و قبیله نمیشناسد و انسان در هرجایی که زندگی می کند می تواند منشع خیر و برکت باشد.

🔸️پریا علیزاده، بانوی خیر لرستانی نیز این بار به کمک کسانی رفته است که می خواهند زندگی دوباره ای را آغاز کنند و با غیرت در برابر دیو پلید اعتیاد ایستاده اند…

🔸️این بانوی خیر لرستانی با همکاری یک خیر کویتی بنام مصطفی عباس اقدام به تجهیز مرکز سرپناه شبانه ملارد وابسته به جمعیت حمایت از بهبود یافتگان کرده است.

🔸️گفتنی است برای تجهیز این مرکز، ۳۰ عدد تخت آهنی با امکاناتی از قبیل پتو، ملحفه، تشک اسفنجی، رو تشکی، بالش خریداری شده است و علاوه بر این مقداری مواد خوراکی نیز اهدا گردیده است.

🔸️امیدواریم که همه نیک اندیشان در هرجای ایران اسلامی که هستند، در حد توان برای باز شدن گره ای از مشکلات مردم کمک کنند.

🔸️برای خانم پریا علیزاده که مدیریت روابط عمومی سازمان صنایع دستی کشور را نیز برعهده دارند، آرزوی توفیق روز افزون می کنیم و امیدواریم این بانوی خیرخواه لرستانی همواره در صحت و سلامت باشند تا بتوانند همچون گذشته منشا خیر و برکت گردند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.