آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
11

آيت الله سید جواد علوی بروجردی در دیدار با دکتر داودی : دکتر داودی می تواند گزینه مطلوبی برای تغییر در سال ۱۴۰۰باشد

  • کد خبر : 25817
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
آيت الله سید جواد علوی بروجردی در دیدار با دکتر داودی : دکتر داودی می تواند گزینه مطلوبی برای تغییر در سال ۱۴۰۰باشد
دکتر جهانگیر داودی با مرجع معظم آیت الله العظمی سید محمد جواد علوی طباطبایی بروجردی، نواده و وصی مرجع عظیم الشأن جهان آیت الله العظمی بروجردی ملاقات کرد .

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،در این دیدار رئیس شورای راهبردی انتخاباتی  وی  دکتر بهزاد خسروی و هئیت همراه دکتر جهانگیر داودی  کاندیدای  ریاست جمهوری ۱۴۰۰وی را همرهی کردند .

در این دیدار در خصوص مسائل مهم کشور بحث و تبادل نظر شد و آیت الله علوی رهنمودها لازم را به تیم دولت تغییر و عزت ایرانیان  ارایه و از دکتر داودی بعنوان یک تئوریسین قوی ،مدیری مدبر و خلاق  که می تواند در شرایط سخت کنونی کشور را به ساحل نجات برساند نام برد .

معظم له با بیان این نکته که در شرایط کنونی مردم ولایتمدار ایران  بدنبال تغییر  و انتخاب یک گزینه شایسته و با برنامه هستند از دکتر داودی بعنوان فردی از تبار زاگرس و لری با اصالت که می تواند همه اقوام و طوایف  ایران اسلامی را به سر منزل مقصود برساند نام برد .

 وی تصریح کرد :با شناختی که از دکتر داودی دارند با یک حرکت جهشی و جهادی شتابنده می تواند بر مشکلات معیشتی مردم ایران فائق آمد

اين مرجع بزرگوار در این دیدار صمیمی و گرم بيان داشت: اگر چه در قم هستم اما قلبم همیشه با مردمان غیور و جوانمرد زاگرس نشین است، وقتی سخن از غیرت و صلابت این سرزمین به میان آمد، بنده خودم هنگام تجاوز دشمن به خاک ایران، شاهد بودم که مردم دلیر همین منطقه با اسلحه های شکاری به مقابله با خصم پرداختند و اکثر آنها هرگز به خانه برنگشتند و در طومار اولین شهیدان خدایی ثبت شدند، انسانهایی در این نقطه متولد شدند که همچون قله های سر به فلک کشیده و رودهای همیشه خروشان بودند، زاگرس زادگاه انقلاب است و چون کمربندی ۱۴ استان را همانند سنگر الهی به هم متصل نموده است.

معظم له بر اتحاد و یکدلی فرهیختگان و صاحبان اندیشه و هنر زاگرس تاکید كرد و در ادامه اظهار كرد: معتمدین و بزرگان برای پیشرفت خانه اصلی خود یعنی زاگرس، با تمدن کهن و اکوسیستم طبیعی بی نظیر با یکدیگر همفکر شویم و جهت گسترش اقتصادی و رفع کامل فقر در این راه پر برکت قدم برداریم و همچنان که خداوند متعال در قرآن کریم از ما انسانها آبادی زمین را به عنوان وظیفه مهم خواسته است، ما باید منطقه زاگرس را به عنوان یک الگوي اقتصادی و موفق در سطح جهان مطرح نماییم، انشاءالله و تعالی!

ودر پایان  معظم له برای سلامتی و موفقیت دکترجهانگیر داودی  و هیات همراه در این جاده سخت و طاقت فرسا دعا کرد .

خبر :محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.