آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5
سرهنگ مصطفی دالوند اظهار داشت:

طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش درلرستان

  • کد خبر : 4683
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش درلرستان
تشدید برخورد با تخلفات پلاک مخدوش در دستور جدی کار پلیس راه لرستان قرار گرفته و رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خود می کنند از چشم دوربین های پلیس دور نخواهند ماند

رئیس پلیس راه استان گفت: تشدید برخورد با تخلفات پلاک مخدوش در دستور جدی کار پلیس راه لرستان قرار گرفته و رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خود می کنند از چشم دوربین های پلیس مخفی نخواهند ماند۲۰۲۱
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرآنلاین لرستان ،سرهنگ”مصطفی دالوند” اظهار داشت: طرح تشدید و اجرای گسترده برخورد با تخلفات پلاک در لرستان در دستور کار جدی پلیس راه استان قرار گرفته است و رانندگانی که در اعداد و ارقام پلاک خودروی خود را تغییر ایجاد و اقدام به پوشش پلاک نمایند، متوقف و اعمال قانون خواهند گرفت.
 
وی بیان داشت: رسالت پلیس برقراری نظم و امنیت ترافیکی و پیشگیری از وقوع تخلفات و تصادفات رانندگی است و یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده پلیس برای نیل به هدف، اعمال قانون رانندگان متخلف است.
 
سرهنگ دالوند تصریح کرد: هدف ما از اعمال قانون صرفاً صدور قبض جریمه نیست بلکه تخصیص نمره منفی ، ضبط گواهینامه ، توقیف در پارکینگ و سایر امتیازات منفی که بر اساس اجازه قانون در اختیار پلیس قرار گرفته اند همگی از مصادیق اعمال قانون محسوب می شوند.
 
رئیس پلیس راه لرستان ادامه داد: در تمامی روش ها پلیس از پلاک نصب شده بر روی وسیله نقلیه برای اعمال قانون استفاده می کندکه گاهی افرادی به منظور فرار از چنگال قانون و دور ماندن از دید پلیس و دوربین های کنترل ترافیک اقدام به مخدوش کردن عمدی پلاک وسیله نقلیه خود می کنند. 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این رفتار علاوه بر اینکه بر اساس قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می شود از دیدگاه مقررات ترافیکی نیز تخلف بوده و با رانندگان متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.