آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
3
مجلس:

حرکات عجیب نماینده اصولگرای بروجرد برای عزل و نصب مدیران

  • کد خبر : 20118
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
دخالت عباس گودرزی در عزل و نصب مدیران خلاف منویات مقام معظم رهبری است.

دخالت عباس گودرزی در عزل و نصب مدیران خلاف منویات مقام معظم رهبری است.

مقام معظم رهبری در اولین جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس فعلی برگزار گردید ،آنها را از دخالت در کار دولت و قوه مجریه برحذر داشت و آنرا جایز ندانست و خلاف نص صریح قانون اساسی خواند.

اما ظاهرا” مرغ نماینده همیشه معترض بروجرد یکپا دارد و دخالت در امر اجرایی را حق خود می‌داند و متاسفانه خلاف منویات مقام معظم رهبری عمل می‌نماید.

متاسفانه در جدیدترین اقدام این نماینده به اصطلاح ولایی شاهد دخالت آشکار ایشان در عزل و نصبهای مدیران هستیم تا جاییکه در انتصاب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد که ماهاست سرپرست این اداره نیز بوده ،عرصه را بر خدمتگزاران ورزش استان تنگ کرده است و گاه و بیگاه و از طرق مختلف عملکرد بسیارخوب و مثبت مدیران جهادی و انقلابی دستگاه ورزش استان را زیر سوال می‌برد و بجای خدمتگزاری به مردم و نظارت بر کار دولت ،مستقیما وارد عزل و نصب مدیران برخلاف نظر مقام معظم رهبری شده است.

بهتر است جناب دکترگودرزی بجای ورود به این قضایا،مدیران جوان را مورد حمایت قرار داده و هر آنچه در توان دارد جهت بهره مندی استان از مزایای حضور نمایندگان در مجلس برای استان محروم لرستان بکار گرفته و ضدیت و تقابل با مدیران جوان را از برنامه خود حذف نماید تا شاهد ولایتمداری ایشان و پیشبرد اهداف دولت و مجلس بخصوص دستگاه ورزش استان باشیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.