آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
1
سردار یحیی الهی:

توقیف کامیون حامل قاچاق در خرم آباد

  • کد خبر : 16857
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
توقیف کامیون حامل قاچاق در خرم آباد
- فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد" خبر داد.

– فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان “خرم آباد” خبر داد.

سردار”یحیی الهی” در گفت‌ و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درجزئیات این کشف اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲″خرم آباد” حین گشت در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی این خودرو ۳۵ دستگاه کولرگازی، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی و مقادیری انواع قطعات الکترونیک ال ای دی، لوازم آشپزخانه و پوشاک قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سردارالهی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان که پلیس با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این رابطه بلافاصله از طريق فوريت هاي ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.