آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
3
خسرو رفیعی پدر ترویج مصرف بهینه آب"

بزرگمردی از جنس مردمداری و مسئولیت اجتماعی.

  • کد خبر : 16661
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
بزرگمردی از جنس مردمداری و مسئولیت اجتماعی.
خسرو رفیعی رییس کنونی انجمن روابط عمومی ایران است. وی در 31 امرداد سال 1333 در سرزمین زاینده رود ایران ؛ اصفهان نصف جهان؛ دیده به جهان گشود. او در زمره دانشجویان قدیمی عرصه روابط عمومی و ارتباطات در دهه پنجاه و شصت بوده و از شاگردان فعال و خوشنام کلاس درس زنده یاد پروفسور حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران است و اساسا روحیه ای مردمدار و ارتباطی دارد. چیزی نگذشت که وی با این پیشینه علمی و ذات ارتباطی پا در عرصه مدیریت روابط عمومی در سازمانهای مختلف نهاد که موفقیت‌های کاری بسیاری را از جمله مدیریت روابط عمومی در سازمانها و شرکت‌های مرتبط با " آب" را از ایشان سراغ داریم.

خسرو رفیعی
” پدر ترویج مصرف بهینه آب”

بزرگمردی از جنس مردمداری و مسئولیت اجتماعی.

داشتن روحیه ای خستگی ناپذیر ؛ سرعت در انجام طرح ها و برنامه ها ؛ استفاده از همه ظرفیت‌های موجود محیط کار ؛ بکارگیری استعدادهای کارکنان و مشارکت دادن همه بخش‌ها در انجام وظایف سازمانی از جمله ویژگی‌های بارز مدیریتی و اجرایی وی میباشد. از آنجائیکه کشور ما از لحاظ جغرافیایی خشکسالی‌های زیادی را تجربه می‌کند ؛ حضور مقتدرانه ؛ دلسوزانه و جسورانه خسرو رفیعی در کمک به ترویج مصرفه بهینه آب و گسترش فرهنگ صرفه جویی در آن با توجه به مشکلات فراوان آبی کشور خصوصا در دهه هفتاد و هشتاد باعث شد تا اعتماد مردم به دولتمردان در همراهی و همکاری جهت رفع معضل کم آبی بطرز چشمگیری افزایش یافته و سطح مشارکت مردم در کمک به عبور از بحران آب بطور شگفت انگیزی به منصه ظهور برسد و این دقیقا یعنی ارتقاء سرمایه اجتماعی کشور.
خسرو رفیعی با حضوری پر رنگ در صدا و سیما و رسانه‌ های مکتوب و غیر مکتوب و همراهی و همکاری تنگاتنگ با اصحاب رسانه و ارباب جراید و خبرنگاران؛ توانست مصداق و مثال شایسته ای برای انجام وظایف حرفه ای و مسئولیت اجتماعی سازمانی خویش باشد. به جهت سالهای متمادی ؛ مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر و خالصانه وی در کمک به حفظ و حراست از منابع آبی کشور ؛ این نعمت شگفت انگیز و بی‌نظیر الهی ؛ جای دارد که مهندس خسرو رفیعی را ” پدر ترویج مصرف بهینه آب” بنامیم.
باشد که این عنوان ؛ یادآور زحمات بزرگ مردان از جان گذشته ای باشد که همواره دل در گرو آبادانی ایران عزیزمان دارند.

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

دکتر حسن خسروی
عضو کوچکی از جامعه بزرگ روابط عمومی و ارتباطات ایران.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.