آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
4
سردار شرفی:

خدمت بی منت و رضایتمندی مردم افتخا ر بزرگ نیروی انتظامی

  • کد خبر : 13455
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
خدمت  بی منت و رضایتمندی مردم افتخا ر بزرگ نیروی انتظامی
خدمت بی منت و رضایتمندی مردم افتخا ر بزرگ نیروی انتظامی / فضیلتی بالاتر از خدمت به مردم نیست

خدمت بی منت و رضایتمندی مردم افتخا ر بزرگ نیروی انتظامی / فضیلتی بالاتر از خدمت به مردم نیست
جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور گفت: خدمت بی منت رضایتمندی مردم از افتخارات و دستاوردهای ارزشمند نیروی انتظامی استان است و هیچ فضیلتی بالاتر از خدمت سردار”محمد شرفی” در حاشیه بازدید از یگان های انتظامی و در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان امنیت مثال زدنی کشور را مرهون شهدای عرصه نظم و امنیت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان این نیرو برشمرد و گفت: خدمت بی منت و بالا بودن سطح رضایتمندی مردم از افتخارات و دستاوردهای ارزشمند مجموعه انتظامی است.
وي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي جزء اركان اصلي و بازوي توانمند کشور است، تصريح كرد: حفظ نظم و امنيت، كاري بسيار دشوار است که کارکنان انتظامي با تلاش شبانه روزي به خوبي از عهده اين وظيفه خطير برای خدمات رساني مطلوب به شهروندان برآمده اند.
شرفی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر اجرای ماموریت های خود همیشه همراه دیگر دستگاه ها بوده و در این ایام با آمادگی کامل ماموریت های امنیتی و اجتماعی و ترافیکی را خوب مدیریت می کند.
سردار “شرفی” با بیان اینکه نیروی انتظامی مجموعه ای انسان محور و جامعه محور است، خاطرنشان کرد: ناجا در درون سازمان به نیروی انسانی و در برون سازمان به اعتماد مردم تکیه دارد و با اتکا بر این دو مهم، امنیت پایداری را در کشور ایجاد کرده است.
این مقام ارشد انتظامی اهتمام پليس به ارائه بهترين خدمات انتظامي به مردم فهيم و شهيد پرور را مورد تآكيد قرار داد و بيان كرد: تعامل موثر و نزديك با مردم و مسئولان از عوامل مهم موفقيت در ماموريت هاي محوله است.
وی خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه را از مصادیق پلیس در تراز انقلاب برشمرد و گفت: همکاران ما در همه یگان ها و بخش ها هدفی جز جلب رضایت مردم و حفظ امنیت و اقتدار موجود کشور ندارند.
سردار شرفی در پایان از تلاش ها و زحمات مجموعه انتظامی استان لرستان قدردانی کرد و گفت: با درایت و تدبیر مناسب فرمانده انتظامی استان خوشبختانه مشکل امنیتی نداریم و لرستان در زمره امن ترین استان های کشور محسوب می شود.
گفتنی است: سردار شرفی در حاشیه سفر به لرستان از پاسگاه انتظامی شهید ماسوری بازدید و از کارکنان پاسکاه تجلیل به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.