آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
7
سردار یحیی الهی:

تجلیل از خانواده های معظم شهداء يک افتخار است

  • کد خبر : 12013
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۲۰
تجلیل از خانواده های معظم شهداء يک افتخار است
فرمانده انتظامي استان، گفت: تجليل از خانواده های معظم شهداء يک تکليف و افتخار است.

فرمانده انتظامي استان، گفت: تجليل از خانواده های معظم شهداء يک تکليف و افتخار است.

✅به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار”یحیی الهی” همزمان با گراميداشت دهه مبارک فجر و تجلیل از خانواده هاي گرانقدر شهداي انتظامی شهرستان خرم آباد، که حجت الاسلام “حسینی مازندرانی” رئیس عقیدتی سیاسی و دیگر مسئولان انتظامی استان نیز حضور داشتند، با اشاره به اينکه ما مرهون صبر و ایثارگری خانواده های معظم شهداء هستيم، بیان داشت: ديدار و تجليل از خانواده هاي معظم شهداء و تكريم آنان مايه دلگرمي، قوت قلب و انگيزه مضاعف مسئولان براي خدمتگزاري بيشتر و شايسته به مردم و نظام اسلامي است.

✅فرمانده انتظامي استان، افزود: انقلاب ما را خون شهيدان بيمه کرده است و تا زماني که فرهنگ غني شهادت در جامعه باشد خدشه اي به آرمان هاي والاي اسلامي ما وارد نخواهد آمد.

✅وي ابراز داشت: امروز بزرگترين مسئوليتي که بر دوش همه ما نهاده شده است، ادامه دادن راه شهيدان و قدرداني و همدردي با خانواده هاي معظم شهداء است.

✅اين مقام انتظامي استان در ادامه، اظهار داشت: راز پيروزي انقلاب اسلامي و بقاء و دوام آن در نگهداري ارزش هاي انقلاب وحدت كلمه است و اين انقلاب به آساني بدست نيامده و با خون پاكترين و رشيدترين فرزندان اين ملت تضمين شده پس نبايد در پاسداري از آن غفلت شود.

✅گفتني است، در پايان اين ديدار با اهداء لوح و هدیه از صبر و استقامت خانواده های معزز شهیدان”سید نورخدا موسوی و جابر بیرانوند”تجليل شد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.