آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
3

تجلیل از بانوان شاغل درانتظامی لرستان

  • کد خبر : 11502
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
تجلیل از بانوان شاغل درانتظامی لرستان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طلوع افلک وبه نقل ا ز پایگاه خبری پلیس، همزمان با میلاد فرخنده بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره )مراسم بزرگداشتی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ زنان و مادران با حضور کارکنان زن و جمعی از مسئولان انتظامی درسالن بصیرت ستاد انتظامي استان برگزار شد.

مناسبت ولادت حضرت زهراي اطهر(س) 🇮🇷

بمناسبت ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر از بانوان شاغل در فرماندهی انتظامی استان تجلیل شد.

✅به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طلوع افلک وبه نقل ا ز پایگاه خبری پلیس، همزمان با میلاد فرخنده بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره )مراسم بزرگداشتی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ زنان و مادران با حضور کارکنان زن و جمعی از مسئولان انتظامی درسالن بصیرت ستاد انتظامي استان برگزار شد.

✅سردار”یحیی الهی” فرمانده انتظامی لرستان، در این مراسم ضمن تشریح ابعاد شخصیتی زندگی پر برکت حضرت فاطمه (س) ایشان را الگوی نمونه زنان عالم برشمرد و اظهارداشت: این بانوی یگانه مظهر پاکی، ولایتمداری، صبر و شکیبایی بود.

✅وی افزود: همسرداری، تکریم خانواده و تربیت صحیح فرزندان و حمایت همه جانبه آن حضرت از مقام والای ولایت از ویژگی های برجسته این شخصیت بزرگوار بود.

✅فرمانده انتظامي استان، گفت: در توصيف شخصيت حضرت “فاطمه زهرا”(س) همين بس كه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند ؛ محبوب ترین و عزیزترین آدم در این عالم نزد من زهرای مرضیه سلام الله علیها است ، کسی که در آیه مباهله با ائمه معصومین و در آیه تطهیر مشترک است ، کسی که باطن سوره قدر و آیه نور است و حضرت زهرا(س) در حقیقت شجره طیبه است.

✅این مقام ارشد انتظامی لرستان، بیان داشت: حضرت زهراي اطهر(س) مظهر کمالات الهي و برترين اسوه انسان ها به ويژه زنان هستند، با دقت در سيره و زندگی اين بانوی بزرگوار مي توان او را از نظر عفاف و حجاب الگوي بی نظيری برشمرد.

✅گفتنی است، در پايان اين مراسم، که جمعی از مسئولان انتظامی استان حضور داشتند، از کارکنان زن شاغل در انتظامی استان با لوح و کارت هدیه تجلیل شد.

تلگرام:
https://t.me/diyareaflak
اینستاگرام :
https://instagram.com/diyareaflak
‏سروش:
http://sapp.ir/policelorestan

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.