آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
0

یکی از راهبردهای دولت سیزدهم رسیدگی به مناطق محروم و ایجاد عدالت آموزشی است

  • کد خبر : 28685
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
یکی از راهبردهای دولت سیزدهم رسیدگی به مناطق محروم و ایجاد عدالت آموزشی است

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ایجاد عدالت آموزشی شعار دولت سیزدهم است، گفت: برای سال ۱۴۰۳ برنامه داریم ۱۰۰ روستای استان را صاحب مدرسه خوب و ایمن کنیم.  به گزارش طلوع افلاک ؛یونس بهاروند امروز (نهم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی از جمله […]

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ایجاد عدالت آموزشی شعار دولت سیزدهم است، گفت: برای سال ۱۴۰۳ برنامه داریم ۱۰۰ روستای استان را صاحب مدرسه خوب و ایمن کنیم.

 به گزارش طلوع افلاک ؛یونس بهاروند امروز (نهم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی از جمله دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری را خواهیم داشت که در این مراسم از معلمان نمونه کشوری تجلیل خواهد شد. دو معلم لرستانی جزو معلمان نمونه‌های کشوری هستند.

وی بیان کرد: دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، نواختن زنگ روز معلم، تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی و باباهای مدرسه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: یکی از راهبردهای دولت سیزدهم رسیدگی به مناطق محروم بوده و ایجاد عدالت آموزشی شعار دولت است.

بهاروند با بیان اینکه با همکاری وزیر آموزش و پرورش ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی و هنرستانی در لرستان تخصیص یافته است که این اعتبار تا ۳۱ شهریور امسال محقق خواهد شد، بیان کرد: از این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی هزینه شده و حداقل ۱۴ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات هنرستانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف دولت تقویت آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش برای توانمندسازی دانش‌آموزان و مهارت‌آموزی آنهاس، ضرورت دارد تجهیزات هنرستانی را به‌روز و تقویت کنیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.