آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
6
کیانوش سوری:

*مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان رومشکان برگزار شد*     

  • کد خبر : 6154
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۳۵
*مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان رومشکان برگزار شد*      
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان خبر داد.

    
⭕️ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان خبر داد.

🔷 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان، *کیانوش سوری* رئیس این اداره در نشست خبری که بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار گردید ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایشان و همچنین گرامیداشت همه شهدای خبرنگار بخصوص شهید صارمیان اظهار داشت: آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان رومشکان به علت تقارن با دهه محرم با چندین روز تاخیر در محل دفتر مدیریت این اداره برگزار شد.

🔹 سوری ضمن انتقاد از همکاری سایر مدیران و مسئولان شهرستان رومشکان جهت تقدیر از خبرنگاران افزود: قرار بر این بود این مراسم با حضور مسئولین شهرستان؛ خبرنگاران و اهالی مطبوعات و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شود که متاسفانه پس از عدم همکاری دیگر دستگاه های های اجرایی بجز دو اداره، تصمیم بر این شد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان به تنهایی میزبان این مراسم باشد.

🔹 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان تاکید کرد: خبرنگاران قشر زحمتکشی هستند که بدون هیچ گونه چشم داشت و با نهایت علاقه، پشتکار، پیگیری و دقت نظر نسبت به انعکاس اخبار و حوادث جامعه پیرامون خود تلاش شبانه روزی می کنند و این تلاش ها باید توسط مسئولان دیده و ارج نهاده شود.

🔹 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان تاکید کرد آنچه امروز به عنوان مشکلات و معضلات اجتماعی در شهرستان رومشکان دیده میشود نیاز مبرم دارد اصحاب رسانه ورود پیدا کرده و روی این معضلات کار فرهنگی انجام دهند.

🔹ایشان در پایان از تلاش ها و همکاری اصحاب رسانه شهرستان رومشکان در پوشش‌ اخبار مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این تعامل و همکاری متقابل در طول سال ادامه داشته باشد و با اطلاع رسانی خوب، روز به روز شاهد توسعه فرهنگ، هنر و برنامه های دینی و مذهبی در این شهرستان باشیم. ‌

🔹 بر اساس این گزارش در پایان این مراسم توسط کیانوش سوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان با اهدا چند جلد کتاب با موضوع شهدا و همچنین بصورت نقدی از زحمات خبرنگاران این شهرستان تقدیر بعمل آورد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.