آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2
مدیرعامل شرکت آبفای لرستان:

خسارت سیل به تاسیسات آب شرب هفت روستای لرستان

  • کد خبر : 17606
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
خسارت سیل به تاسیسات آب شرب هفت روستای لرستان
مدیرعامل شرکت آبفای لرستان از ایجاد خسارت سیل به تاسیسات آب شرب هفت روستای استان خبر داد.


مدیرعامل شرکت آبفای لرستان از ایجاد خسارت سیل به تاسیسات آب شرب هفت روستای استان خبر داد.
حمیدرضا کرم‌وند امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب لرستان با توجه به اخطارهای مکرر در خصوص بارندگی‌های شدید، با برگزاری جلسات متعدد کمیته بحران نسبت به آماده کردن تیم‌های عملیاتی با امکانات موجود، آبگیری تمامی مخازن با حداکثر ظرفیت برای قطعی احتمالی آب شرب، نصب علمک بر روی چاه‌ها، مهار خطوط انتقال آبی که در معرض احتمالی سیل بودند و…خود را برای مقابله با سیل آماده کرد.
وی افزود: در اثر بارندگی‌های اخیر در حدود ۳ کیلومتر از  خطوط انتقال آب شرب روستاهای پرسک علیا و سفلی در شهرستان سلسله خسارت وارد شده است.
مدیرعامل شرکت آبفای لرستان عنوان کرد: همچنین در شهرستان الیگودرز به پنج روستا علاوه بر خطوط انتقال آب به مخازن و شبکه توزیع آنها نیز خسارت وارد شد که بازسازی چهار دهنه چشمه در دستور کار قرار گرفت.
کرموند با اشاره به میزان  خسارات  وارد شده  به این روستاها گفت: هزینه عملیات اجرایی در روستاهای شهرستان سلسله بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و در روستاهای الیگودرز ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی عنوان کرد: خوشبختانه علی‌رغم شدت بارندگی‌ها و با توجه به آمادگی برای مقابله با این حوادث مشکل خاصی در تامین آب شرب روستاها وجود نداشت و مواردی که نیاز بوده بوسیله تانکر انجام گرفته است.
به گزارش ایسنا، دو روستای سیل‌زده شهرستان سلسله دارای جمعیتی بالغ بر  ۱۶۰ خانوار و پنج روستای شهرستان الیگودرز ۲۰۰ خانوار هستند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=17606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.