آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
6

طلوع دوباره خورشید زاگرس/حمایت سرمربی اسبق تیم ملی المپیک ایران وبزرگان ورزش ازکاندیداتوری دکتر داودی در انتخابات ۱۴۰۰

  • کد خبر : 25821
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸

به گزارش پايگاه خبري طلوع افلاك،در این دیدار که هومن افاضلی سرمربی سابق  تیم ملی المپیک ایران،مجید حیدری مدیرعامل سابق سردار بوکان،مهدی حقجوی،سرمربی آکادمی باشگاه ذوب آهن،به نمایندگی از قشر عظیمی از جامعه فوتبال و ورزش با  دکتر داودی دیدار و حمایت قاطع خود را از برنامه های وی اعلام کردند .  دکتر داودی  تصریح […]

به گزارش پايگاه خبري طلوع افلاك،در این دیدار که هومن افاضلی سرمربی سابق  تیم ملی المپیک ایران،مجید حیدری مدیرعامل سابق سردار بوکان،مهدی حقجوی،سرمربی آکادمی باشگاه ذوب آهن،به نمایندگی از قشر عظیمی از جامعه فوتبال و ورزش با  دکتر داودی دیدار و حمایت قاطع خود را از برنامه های وی اعلام کردند .

 دکتر داودی  تصریح کرد :تحت هر شرایطی رهنمودهای مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خود قرار دهد
در نظر ریاست جمهوری نباید شهروندان طبقه بندی شوند طبقه بندی و قشر غنی و ضعیف معنای ندارد
تقسیم ثروت باید بین مردم عادلانه و مساوی باشد.  

دکتر داودی به نقش ارزشمند ورزش و جوانان بعنوان یک حوزه عریض و طویل که بیش از نیمی از کشور را در برمی گیرد اشاره و اذعان کرد:باید نگاه به ورزش را به صورت جدی و در ابعاد مختلف تقسیم و برنامه ریزی کرد.  

وی افزود:نگاه به فوتبال وورزش باید نگاه علمی و با برنامه مدون و استفاده از نظرات کارشاسان ورزش به سمت توسعه سوق داد ودر این راه برای ورزش ایران در ابعاد ،قهرمانی ،همگانی ؛عمرانی و توسعه سرانه فضای ورزشی و بانوان  برنامه مدون داشته باشیم .  

«دکتر جهانگیر داودی افزود :اكنون در جامعه ما نوعي عصبيت حاكم است و نشاني از شادي و نشاط وجود ندارد. حتي در گفت و گوهاي عادي ادبيات پرخاشگرانه به چشم مي‌خورد، از اين رو بايد ورزش را به عنوان يك پديده اجتماعي كه بعد از دين و مذهب يك عامل مهم و تاثير گذار است را گسترش دهيم. زيرا به هر ميزان ورزش به عنوان يك معروف توسعه يابد، مواد مخدر، افسردگي و … به عنوان يك منكر از جامعه دور مي‌شود.»  

« ,وی افزود :اگر مي‌خواهيم در عرصه‌هاي ورزش همگاني و قهرماني به موفقيت دست پيدا كنيم بايد علاوه بر نگاه حرفه‌اي از مديران حرفه‌اي كه از سطح علمي بالايي برخوردار باشند استفاده كنيم كه اين مسئله موجب خواهد شد سطح قهرماني در كشور يك حالت پايدار پيدا كند.

هومن افاضلی سرمربی اسبق تیم ملی المپیک و باشکا ههای لیگ برتری ،ماشین سازی تبریز ،راه آهن تهران ،پارس جنوبی و ….نگاه دکتر داودی را به ورزش یک نگاه علمی و قابل اتکا عنوان کرد 

افاضلی تصریح کرد :دکتر داودی با برنامه در کلیه حوزهها و شناسایی نقاط ضعف و کور کشور می تواند بهترین گزینه برای انتخابات ۱۴۰۰باشد .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.