آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
2
روز جهانی اسکواش:

رئیس هیات اسکواش لرستان خبر داد: درختکاری یک تپه در بام خرم آباد بنام ورزش اسکواش

  • کد خبر : 24775
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
رئیس هیات اسکواش لرستان خبر داد: درختکاری یک تپه در بام خرم آباد بنام ورزش اسکواش
به گزارش روابط عمومی هیات اسکواش لرستان مراسم روز جهانی اسکواش با شکوه و حضور گرم خانواده ها و ورزشکاران لرستانی در مجموعه اسکواش لرستان برگزار شد
رئیس هیئت اسکواش لرستان گفت: با همت روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان، تپه ایی در بام خرم آباد بنام اسکواش نامگذاری و درختکاری می شود.

به گزارش طلوع افلاک ؛ منصور داوودی نژاد  در حاشیه برگزاری روز جهانی اسکواش ، اظهار کرد: این جشنواره از برنامه‌های مردمی‌سازی رشته اسکواش با شعار «هر خانواده یک تیم اسکواش» است که برای جذاب ورزشکاران بیشتر از بین علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این برنامه را، بحث توسعه رشته اسکواش و بخش همگانی فدراسیون دانست و افزود: اسکواش در آستانه حضور در بازی‌های المپیک است و حضور و علاقه مردم در این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

داوودی نژاد از فرشاد علیپور رئیس هیئت شهرستان، مهرداد صالحی دبیر هئیت استان و پیام عالیخانی چگنی دبیر هیئت شهرستان که عضو هیئت رئیسه اسکواش استان و از خبرنگاران برجسته وصاحب سبک  استان وفرشید گله داری روابط عمومی هیات تقدیر کرد و گفت: طرح هر ورزشکار یک درخت با همت روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان کلید زده شد که امیدواریم هیئت اسکواش نیز بتواند در راستای طرح کاشت یک میلیارد درخت حق خود را ادا کند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.