آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
15
مدیر عامل باشگاه پردیس فروزنده خرم آباد:

هدف ما صعود به لیگ دوفوتبال است /استمداد از پیشکسوتان فوتبال لرستان برای کمک به پردیس

  • کد خبر : 2112
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
هدف ما صعود به لیگ دوفوتبال است /استمداد از پیشکسوتان فوتبال لرستان برای کمک به پردیس
مدیر عامل باشگاه پردیس فروزنده خرم آباد گفت :هدف ما صعود به لیگ دو است و از پیشکسوتان فوتبال لرستان برای کمک به پردیس استمداد كرد .

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،سعید رستمی چگنی مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی پردیس  فروزنده خرم آباد با قدر دانی از مالک و سرمایه گذار این باشگاه مهندس قربانی مدیر شرکت ساختمانی فروزنده که با ایثار و کمک مالی با خرید امتیازاین فصل یک تیم کاملا بومی و جوان را در لیگ سخت و طاقت فرسای ۳برای شهر خرم آباد حمایت کرد از پیشکسوتان فوتبال لرستان خواست با کمک فکری خود این تیم را یاری دهند .

رستمی افزود:با توجه به برخی مشغله کاری قصد حضور در این تیم را نداشتم ولی با اصرار مهندس قربانی به عنوان خادم در خدمت جوانان کاملا بومی و غیر عاریتی خرم آباد خواهیم بود تا با همدلی کادر فنی و بازیکنان گام به گام برای صعود به لیگ دسته دوم خود را آماده کنیم .

وی برخی حساسیت ها و دغدغه پیشکسوتان و استخوان خوردکرده ای فوتبال لرستان را با جان دل قبول می کنیم و انتقادات سازنده را با جان دل می پذیریم و امیدواریم این عزیزان یاریگر ما باشند.

وی با بیان اینکه هدف ما صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است، بیان کرد: امیدواریم همه بازیکنان باغیرت و همبستگی تلاش کنند تا به این هدف دست پیدا کنیم.

مدیر عامل باشگاه پردیس فروزنده عنوان کرد: ما تا روز آخر تمام حمایت‌های مادی و معنوی را از تیم فوتبال پردیس فروزنده خرم آباد  و کادرفنی انجام خواهیم داد.

وی، با توجه به قرعه این تیم و حضور بازیکنان جوان و باتجربه و انسجام و انگیزه بالای تیمی  شانس پردیس فروزنده برای صعود به دور دوم را بالا عنوان کرد.

این مسوول با بیان اینکه تمامی بازیکنان جذب شده باید تست‌های لازم را سپری کنند، افزود: بازیکنان فوتبال استان در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند در تمرینات تیم فوتبال پردیس فروزنده  جهت اثبات خود شرکت کنند چون اصلی‌ترین هدف ما در این فصل صعود به لیگ دسته دوم کشور است.

مصاحبه :محمود داودي نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.