آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
2
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری

تشریح برنامه‌های هفته جمعیت در لرستان ⁨

  • کد خبر : 14948
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
تشریح برنامه‌های هفته جمعیت در لرستان ⁨
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، برنامه‌های هفته جمعیت در استان را تشریح کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مطرح کرد:
تشریح برنامه‌های هفته جمعیت در لرستان
⁨⁩
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، برنامه‌های هفته جمعیت در استان را تشریح کرد.
فریبا ولی‌پور عالم، در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح برنامه‌های هفته جمعیت در لرستان، اظهار کرد: با توجه به توصیه‌های فراوان مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از جوانی جمعیت و حمایت از فرزندآوری، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان برای این هفته برنامه‌هایی را آماده کرده است.
وی ادامه داد: باتوجه به تقویم روزشمار هفته جمعیت ما در ۲۴ اردیبهشت، روز ناباروری است که با جهاد دانشگاهی ارتباطاتی برقرار کردیم که بناست در این روز با مرکز ناباروری برکت، در یک نشست رسانه‌ای با حضور مسئولان مرکز به تشریح تسهیلاتی که جهاد دانشگاهی برای بانوان نابارور در نظر گرفته بپردازیم.
ولی‌پور، افزود: ۲۵ اردیبهشت روز آسیب‌های تک فرزندی است که ما در این روز از آموزش و پرورش خواستیم که با استفاده از اساتید مجرب حوزه روانشناسی برای مادران دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دبستانی که دارای یک فرزند هستند، کلاس‌های آموزشی برگزار کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، عنوان کرد: ۲۶ اردیبهشت روز فرزندآوری نامگذاری شده که سازمان تبلیغات اسلامی کارگاه‌های آموزشی را برای مبلغین و طلبه‌ها برگزار کند که هرکدام از آن‌ها بتوانند جامعه هدف را مورد آموزش قرار دهند.
وی ادامه داد: ۲۷ اردیبهشت روز والدین و صمیمیت زندگی است که مقرر شده ادارات‌کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان لرستان در این روز مسابقات ورزشی با محوریت نشاط اجتماعی برای خانواده‌ها برگزار کنند.
ولی‌پور بیان کرد: ۲۸ اردیبهشت روز سالخوردگی و حمایت از سالمندان است که سازمان بهزیستی با همکاری دفتر امور بانوان استانداری همایش‌هایی در مراکز نگهداری سالمندان برگزار می‌کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، تصریح کرد:۲۹ اردیبهشت متعلق به بحث سقط و قتل جنین است که از سازمان تبلیغات و دانشگاه علوم پزشکی خواستیم که به صورت مشترک به تولید محتوا و تبلیغات محیطی پیرامون قتل و سقط جنینی بپردازند به این شکل که پزشکانی از دانشگاه علوم پزشکی در کنار مشاوران مذهبی در سراسر استان به بررسی ابعاد مختلف بحث سقط جنین و مضرات آن برای مادر صحبت کنند و در کنار آن مشاور مذهبی حدود شرعی سقط جنین را مطرح کنند.
وی ادامه داد:۳۰ اردیبهشت بحث حمایت از جوانی جمعیت را داریم که کارگاه آموزشی جوانی جمعیت توسط دفتر زنان و خانواده استانداری لرستان برگزار می‌شود.
ولی‌پور افزود: بناست در یکی از روزهای هفته جمعیت، تمام مشاورین بانوان دستگاه‌های مختلف را در یک جلسه جمع کنیم و در یک نشست صمیمی تمام قوانین و ابلاغیه‌هایی که به نفع بانوان شاغل در ادارات وجود دارد را تشریح کنیم و هرکدام از آن ها همین جلسه را در ادارات تابعه خود برگزار کنند.
وی اضافه کرد: فرمانداری‌ها را نیز ملزم کردیم دستگاه‌های مختلف را از سراسر شهرستان‌ها جمع کرده و قانون حمایت از جمعیت را به آن‌ها ابلاغ کنند.
ولی‌پور تأکید کرد: در این هفته دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در تمام برنامه‌ها حضور خواهد داشت

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.