آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
0

حکم قصاص قاتل شهید رحمان پور دهقان در ملا عام

  • کد خبر : 14040
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
حکم قصاص قاتل شهید رحمان پور دهقان در ملا عام

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد ؛ حکم قصاص قاتل شهید رحمان پور دهقان در ملا عام صادر شده است؛و پس از اقدامات قانونی اجرا می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک ؛شاهون وند دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: حکم قصاص قاتل شهید “پور دهقان” صادر شده و پس از اقدامات قانونی […]

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد ؛

حکم قصاص قاتل شهید رحمان پور دهقان در ملا عام صادر شده است؛و پس از اقدامات قانونی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک ؛شاهون وند دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: حکم قصاص قاتل شهید “پور دهقان” صادر شده و پس از اقدامات قانونی قاتل در ملأ عام به دار مجازات آویخته می شود.

سرگرد شهید رحمان پور دهقان از ماموران نیروی انتظامی لرستان آذرماه ۱۴۰۰ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت قاتل شهید پور دهقان قصاص می شود.

فرمانده انتظامی لرستان هم در آیین تجلیل از خانواده شهدای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه لرستان از ابتدای انقلاب تاکنون ۵۸ شهید در راستای مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام کرده است، افزود: با تلاش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، جمهوری اسلامی پیشتاز مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر است و کشف بیش از ۹۰ درصد تریاک، ۴۷ درصد مورفین و ۳۰ درصد هروئین کشف شده در دنیا از دستاورد‌های این مبارزه است.
سردار الهی با اشاره به مجاهدت نیرو‌های امنیتی و انتظامی برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر گفت:در این راستا ۳ هزار و ۸۴۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب شده و از ۵۰۹ شهید نیروی انتظامی، ۵۸ شهید در راستای مبارزه با مواد مخدر بوده است.
وی ۴۵۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق پارسال در این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۰۳ درصد افزایش یافته است. سال گذشته انواع سرقت در لرستان ۲۱ درصد افزایش یافت، اما در این راستا ۸۲ درصد سرقت‌ها کشف و ۲۴۱ باند منهدم شد. همچنین پارسال سرقت به عنف ۳۶ درصد کاهش یافت و ۹هزار و ۴۴۵ نفر سارق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پارسال تیراندازی در لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است گفت: سال قبل، سه هزار و ۸۴۸ قبضه انواع سلاح در استان کشف، ۳۸ درصد افزایش کشف تیراندازی گزارش، یک شهید و ۱۶ جانباز تقدیم انقلاب شده است.
سردار الهی با اشاره افزایش ۴۵ درصدی تردد خودرو‌ها در ایام تعطیلات نوروز نیز افزود: در این مدت موارد فوتی ناشی از تلفات جاده‌ای لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافت.
۶ هزار و ۵۰ نفر نیروی انتظامی ایام تعطیلات نوروز امسال در لرستان آماده باش بودند که در این راستا وقوع جرایم خشن ۱۰۰ درصد کاهش یافت.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان به کاهش تصادفات در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: با این وجود که میزان تردد نسبت به سال‌های گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته بود، اما در میزان تصادفات ۱۳ درصد کاهش آمار فوتی‌ها را به ثبت رسانده ایم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.