آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
3
مدیرکل انتقال خون لرستان:

رشد بیش از ۴۸ درصدی اهدای خون در لرستان

  • کد خبر : 23902
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
رشد بیش از ۴۸ درصدی اهدای خون در لرستان
مدیرکل انتقال خون لرستان با اشاره به رشد ۴۸.۹۸ درصدی اهدای خون در استان گفت: لرستانی‌ها ۴ ماهه امسال ۲۴ هزار و ۵۰۸ واحد خون اهدا کردند.

مدیرکل انتقال خون لرستان با اشاره به رشد ۴۸.۹۸ درصدی اهدای خون در استان گفت: لرستانی‌ها ۴ ماهه امسال ۲۴ هزار و ۵۰۸ واحد خون اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون لرستان، دکتر علی سوری با بیان اینکه در ۴ ماهه امسال ۲۴ هزار و ۵۰۸ واحد خون در استان اهدا شده است، اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ اهدای خون در ۴ ماهه امسال، شاهد رشد ۴۸.۹۸ درصدی اهدای خون در پایگاه‌های انتقال خون استان بودیم.

وی از افزایش ۵۱.۴۷ درصدی مراجعه کنندگان در ۴ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در ۴ ماهه امسال ۲۸ هزار و ۸۶۲ نفر جهت اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۹ هزار و ۵۴ نفر بوده است.

مدیرکل انتقال خون لرستان، عنوان کرد: در ۴ ماهه امسال از مجموع افرادی که خون اهدا کردند ۱۲ هزار و ۶۶۵ نفر اهدا کننده مستمر بودند در حالی که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۸ هزار و ۱۹۱ نفر بوده است.

دکتر سوری با اشاره به افزایش اهدای خون بانوان لرستانی در ۴ ماهه اول امسال بیان کرد: آمار بانوان اهدا کنندگان خون از هزار و ۴۵۱ نفر در چهار ماه سال گذشته به ۲ هزار و ۱۷۹ نفر رسیده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.