آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
0
سردار یحیی الهی:

پیام تبریک سردار الهی بمناسبت روز تکریم خانواده و تکریم بازنشستگان

  • کد خبر : 23627
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۵۲
پیام تبریک سردار الهی بمناسبت روز تکریم خانواده و تکریم بازنشستگان
فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی روز 25 ذی‌الحجه که مصادف است با روز " تکریم خانواده و تکریم بازنشستگان" این روز را به تمامی هم استانی های عزیز و پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت تبریک گفت.

۲۵ ذی الحجه که مصادف با نزول سورهٔ انسان، آیه هل أتی در شأن اهل بیت پیامبر(ص)است در تقویم روز “تکریم خانواده و تکریم بازنشستگان” نامگذاری شده است.

بازنشستگان مرواريدهاي با ارزش سازمان ناجا هستند که نبايد از تجارب ارزشمند آنها به راحتي گذر كنيم. تجربه بازنشستگان، گنج و سرمايه ارزشمندي براي نيروي انتظامي محسوب مي‌شود و براي پويايي سازمان بايد در حفظ اين سرمايه هاي گرانقدر تلاش و ممارست کرد.

بازنشستگان داراي تجارب مفيد و ارزنده اي هستند كه در شرايط بسيار سخت بدست آمده، بنابراين استفاده بهينه از اين تجارب مي تواند در ماموريت ها و ساير اقدامات بسیار ارزشمند و كار ساز باشد.

بنده تاکید دارم بازنشستگان پليس، به عنوان سند افتخار فراجا و ميراث داران امنيت جامعه اند و امروزه تلاش فراجا بر اين است تا امنيت پایدار در جامعه را با تلاش و مجاهدت و بهره گیری از تجربه گرانبهای این عزیزان حفظ و ارتقا بخشد.

اینجانب این روز مبارک را به تمامی پیشکسوتان و اعضای وابسته پلیس لرستان و خانواده های این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و سربلندی آنان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.