آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
4

کشتی لرستان می تواند قطب دوم کشتی ایران شود /بانوان لرستانی جزو ۵ استان برتر کشور هستند

  • کد خبر : 24094
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کشتی لرستان می تواند قطب دوم کشتی ایران شود /بانوان لرستانی جزو ۵ استان برتر کشور هستند

رئیس هیئت کشتی استان لرستان گفت: در حال حاضر وضعیت کشتی لرستان خوب است اما این کافی نیست و زمانی عالی خواهیم شد که لرستان دو یا سه وزن از تیم ملی بزرگسالان آزاد و فرنگی را در اختیار داشته باشد آن وقت به قله اصلی خود خواهیم رسید. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک […]

رئیس هیئت کشتی استان لرستان گفت: در حال حاضر وضعیت کشتی لرستان خوب است اما این کافی نیست و زمانی عالی خواهیم شد که لرستان دو یا سه وزن از تیم ملی بزرگسالان آزاد و فرنگی را در اختیار داشته باشد آن وقت به قله اصلی خود خواهیم رسید.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، فرید بهرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت کشتی لرستان خوب است،اظهار کرد: شخص بنده زمانی از وضعیت کشتی لرستان راضی هستم که اعلام کنیم لرستان دو یا سه وزن از تیم ملی بزرگسالان آزاد یا فرنگی را در اختیار داشته باشد آن وقت به قله اصلی خود خواهیم رسید اما با این حال در حال حاضر وضعیت کشتی استان خوب است.

وی ادامه داد:کسب مدال طلای محمدرضا شاکری،کسب مدال نقره سجاد پیرداده در مسابقات جهانی و کسب مدال طلای امیر محمد فریدونی همه این افتخارات نوید روزهای خوشی را برای کشتی لرستان خواهد داد.

رئیس هیئت کشتی استان لرستان یادآور شد: در ۷۰ یا ۸۰ سال گذشته افراد زیادی در کشتی استان خدمتگزاری کرده اند و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم تا بتوانیم لرستان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

بهرامی با اشاره به شروع کار خود در هیئت کشتی استان یادآور شد:همزمان با شروع کار ما در هیئت کشتی با بیماری کرونا مواجه شدیم که در آن روزها با ۳۵ ورزشکار بیمه شده شروع کردیم و برگزاری تمرینات در آن زمان بسیار سخت بود و نمی‌توانستیم مسابقات انتخابی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشتی لرستان چند زمانه است خاطرنشان کرد: هیئت کشتی استان در رشته‌های آزاد، فرنگی و کشتی بانوان فعالیت دارد که در کشتی بانوان مدال‌های جهانی، ملی‌پوش و کشوری را داریم و جزو ۵ استان برتر کشور هستیم.

رئیس هیئت کشتی استان لرستان بیان کرد: در بحث آموزش مربیان و داوران به خوبی عمل کرده‌ایم و خوشبختانه بعد از سال‌ها آقای ستوده عنوان داور درجه یک بین المللی در مسابقات بحرین را کسب کرد.

وی یادآور شد: لرستان در بحث مربیگری در رده‌های مختلف همچون طالب نعمت‌پور در کشتی فرنگی در رده بزرگسالان، دل انگیز را در رده جوانان ،دزفولی را در آزاد و آزادی را در نونهالان آزاد دارد.

بهرامی با اشاره به اینکه کشتی لرستان اسپانسری ندارد، تاکید کرد:لرستان سرزمین ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی است و ورزشکارانی در این استان وجود دارد که به راحتی می‌توانند مدال جهانی را کسب کنند که در این زمینه حمایت‌های مالی توسط بخش خصوصی و سایر بخش‌ها لازم است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.