آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه استان: پژوهشگران نگاه ویژه‌ای در امر پژوهش به لرستان داشته باشند

  • کد خبر : 26418
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه استان: پژوهشگران نگاه ویژه‌ای در امر پژوهش به لرستان داشته باشند

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان گفت: پژوهشگران در زمینه‌های علوم مختلف نگاه ویژه‌ای در امر پژوهش به استان داشته باشند.  به گزارش طلوع افلاک ٬مجتبی رومانی  در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش پژوهشگران و دغدغه مندانی که در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی تحقیق و قلم زده‌اند اظهار کرد: کهن سرزمین ایران […]

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان گفت: پژوهشگران در زمینه‌های علوم مختلف نگاه ویژه‌ای در امر پژوهش به استان داشته باشند.

 به گزارش طلوع افلاک ٬مجتبی رومانی  در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش پژوهشگران و دغدغه مندانی که در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی تحقیق و قلم زده‌اند اظهار کرد: کهن سرزمین ایران به گواه یافته‌های باستان شناسان، پژوهندگان و دیرینه شناسان از نخستین تمدن‌ها و یکی از چند تمدن شگرف با پیشینه‌ای به درازی حیات بشر است و در این میان لرستان بی‌تردید یکی از نخستینه‌های تاریخ و تمدن بشری است همین امر می‌طلبد که پژوهشگران در زمینه‌های مختلف نگاه ویژه‌ای به لرستان داشته باشند تا شاهد پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی باشیم.

وی افزود: با توجه به احیاء مجدد این شعبه در استان تمامی کوشش و توان خود را بکار خواهیم برد تا ساختار پژوهشی روشمندی را در شعبه برقرار و با ایجاد محیط مناسب برای پژوهشگران، فرهیختگان و دانشگاهیان و پیگیری و تصویب طرح‌های پژوهی و ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشگران بتوانیم بخوبی وظیفه و رسالت خود را انجام دهیم.

رومانی ادامه داد: تشکیل شورای پژوهی، سامان بخشیدن به پژوهش‌های لرستان شناسی و تعیین اولویت‌های پژوهشی از اهداف شعب استانی است که با تعامل با مراکز پژوهی و علمی پیگیر تحقق این اهداف هستیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=26418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.