آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
8

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان :پیشرفت ۹۷ درصدی واحدهای مسکونی احداثی

  • کد خبر : 2590
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان :پیشرفت ۹۷ درصدی واحدهای مسکونی احداثی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت : واحدهای مسکونی احداثی پیشرفت ۹۷درصدي دارند .

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در نشست مجازي با خبرنگاران در گروه واتساپي مديران و رسانه با اشاره به اینکه برای سایت‌های «چم مهر» حدود شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد، عنوان کرد: بخشی از این اعتبار صرف خرید و تملک زمین شد، کار آماده سازی سایت انجام شد و بخشی از اعتبار هم برای کار جدول گذاری و اصلاح شبکه معابر هزینه شد.

رضایی با تاکید بر اینکه «چم مهر» روستای بزرگی بوده و نیاز به زیرساخت‌های زیادی دارد، گفت: حجم خسارت سیلاب در این منطقه بالا بود، پیگیر هستیم و در صورت تأمین اعتبار مجدد، بنیاد مسکن استان کار را ادامه خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایت شهرک ابوذر شهرستان چگنی، نیز عنوان کرد: از محل اعتباراتی که در اختیار بود ستاد استان مرکزی ورود پیدا کرد، سایت تملک و اراضی خریداری شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، عنوان کرد: مجموع این سایت بالغ ۷۲ قطعه زمین بود، کار ساخت و ساز قسمت عمده‌ای توسط ستاد استان مرکزی و قسمت دیگر که حدود ۳۵ واحد بود از سوی سپاه در دستور کار قرار گرفت.

رضایی، گفت: پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض به متقاضیان صورت گرفت و قسمت تکمیلی نیز از سوی سپاه تأمین شده است.

وی، عنوان کرد: کار احداث هزار و ۸۱۳ واحد مسکن روستایی در این شهرستان انجام شده و عمدتاً به بهره برداری رسیده اند.

چه میزان تسهیلات بازسازی و تعمیر پرداخت شده است؟

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه هیئت دولت، هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای استان مصوب شد، همچنین ۳۷۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای واحدهای خسارت دیده در نظر گرفته شد که هر دو این اعتبارات به صورت کامل جذب شد.

رضایی با بیان اینکه این اعتبارات صرف بازسازی و تعمیر واحدهای خسارت دیده شد، گفت: همچنین اعتبار مورد نیاز ۱۰۳ پروژه زیرساختی در استان جذب شد و از محل اعتبارات ماده ۱۰، بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ۲۶۰ پروژه زیرساختی در روستاها تخصیص پیدا کرد که این پروژه‌ها نیز با همکاری دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و… به اتمام رسیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در خرم آباد و شهر سپیددشت هزار و ۳۵۵ واحد مسکن روستایی و شهری خسارت دید، افزود: این تعداد واحد به بهره برداری رسیدند و بین سه تا چهار درصد باقی مانده اند که امیدواریم زودتر به نتیجه برسند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.