آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
2
- رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

۹هزار پرونده برای اصناف متخلف در لرستان تشکیل شد

  • کد خبر : 21918
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
۹هزار پرونده برای اصناف متخلف در لرستان تشکیل شد
رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۱۲۰ هزار فقره بازرسی سال گذشته از اصناف استان صورت گرفت و در این راستا ۹ هزار پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

– رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۱۲۰ هزار فقره بازرسی سال گذشته از اصناف استان صورت گرفت و در این راستا ۹ هزار پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

به گزارش ایرنا سید عماد شاهرخی روز چهارشنبه در گفتگوی خبری افزود: این واحدها به پرداخت ۹۶ میلیارد تومان جریمه محکوم و به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی اظهار کرد: هم اکنون در زمینه تامین و تولید کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و سال گذشته نیز ۹۰۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۵ تن گوشت گرم بین مردم لرستان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۶ هزار و ۶۰۰ تن برنج در بازار استان طی سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: همچنین سال گذشته روزانه حدود ۲۰۰ تن لاشه مرغ در استان تولید شد که ۱۱۰ تا ۱۲۰ تن آن در استان مصرف شده است و مابقی به سایر استان‌ها صادر می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان همچنین توسعه باغات در اراضی شیبدار، توسعه گیاهان دارویی، کشت گونه‌های جدید و پر محصول و اصلاح باغات قدیمی در کنار توسعه پرورش ماهیان خاویاری را از مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال جدید عنوان کرد و گفت: سال گذشته ۳۱ هزار تن انواع ماهیان سردآبی و گرمابی در استان تولید شد و برنامه سال جاری تولید ۳۵ هزار تن است.

شاهرخی ادامه داد: لرستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب تولید ماهیان خاویاری را دارد چراکه در حال حاضر پنج مزرعه ماهیان خاویاری با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن ایجاد شده است و چنانچه پنج مزرعه نیز طی ۲ سال آینده به بهره‌برداری برسد، این مهم محقق خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این راستا پیگیری های لازم برای اخذ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب توافقنامه با قرارگاه خاتم برای ایجاد زیر ساخت ۱۰ مجتمع ماهیان خاویاری در استان آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.