آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
4
ایرج سپهوند:

فرصت پلیمر به جوانان در رقابت‌های داخل سالن/جذب سومین دونده خارجی

  • کد خبر : 20739
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
فرصت پلیمر به جوانان در رقابت‌های داخل سالن/جذب سومین دونده خارجی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از حضور تیم جوانان این باشگاه در رقابت‌های داخل سالن بزرگسالان خبر دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از حضور تیم جوانان این باشگاه در رقابت‌های داخل سالن بزرگسالان خبر دارد.

ایرج سپهوند در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پلیمر، اظهار کرد: رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن باشگاه‌های کشور ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه در بخش آقایان و بانوان در تهران برگزار خواهد شد که با نظر فدراسیون این رقابت‌ها فقط در رده بزرگسالان برگزار می‌شود، اما تدابیری برای میدان دادن به جوانان نیز اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: با نظر تصمیم‌گیران فدراسیون، هر تیم موظف است که از سه ورزشکار جوان در تیم بزرگسالان استفاده کند.

سپهوند اضافه کرد: علاوه بر این ما با دو تیم «الف و ب» شرکت می‌کنیم که تیم «ب» متشکل از جوانان بوده؛ به خاطر اینکه انتخابی تیم ملی برای آسیایی قزاقستان است که اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با بیان اینکه حضور جوانان در این رقابت‌ها یک فرصت خوب برای کسب ورودی رقابت‌های آسیایی است، ادامه داد: از طرفی فرصتی است که با بزرگسالان خودمان رقابت کنند.

وی در ادامه گفت: نیمی از تیم جوانان پلیمر بومی هستند و در این راستا اواخر هفته پیش انتخابی بانوان و آقایان در سالن شهید کریمی خرم‌آباد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور سه ورزشکار خارجی در تیم دوومیدانی پلیمر، گفت: دو دونده آقا و خانم اهل کشور کنیا که در چند ماه گذشته برای تیم ما مسابقه داده و به تازگی نیز با یک دونده عراقی قرارداد امضا کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.