آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
6

اسماعیلی در دیدار با مردم پلدختر خبر داد:  از سرگیری روند پروژه‌های نیمه تمام پلدختر

  • کد خبر : 10032
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
اسماعیلی در دیدار با مردم پلدختر خبر داد:  از سرگیری روند پروژه‌های نیمه تمام پلدختر

‍ نماینده ویژه دولت در دیدار با نمایندگان اقشار مختلف مردم پلدختر گفت: ضمن بررسی تمامی مشکلات موجود، اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان را برای رفع مشکلات شهرستان پیشنهاد داده‌ایم. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک، محمدمهدی اسماعیلی که امروز جمعه (۱۹ آذرماه) به عنوان نماینده ویژه دولت، به پلدختر سفر کرده […]

نماینده ویژه دولت در دیدار با نمایندگان اقشار مختلف مردم پلدختر گفت: ضمن بررسی تمامی مشکلات موجود، اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان را برای رفع مشکلات شهرستان پیشنهاد داده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک، محمدمهدی اسماعیلی که امروز جمعه (۱۹ آذرماه) به عنوان نماینده ویژه دولت، به پلدختر سفر کرده بود، در جلسه دیدار مردمی که با حضور نمایندگان اقشار مختلف، در فرمانداری پلدختر برگزار شد، ضمن قدردانی از نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای تامین، گفت: پلدختر بسیار آسیب دیده است و می‌شود درد مردم را از نزدیک مشاهده کرد‌. با وجود تلاش‌های صورت گرفته بخش عمده‌ای از مطالبات هنوز مرتفع نشده است.

اسماعیلی تصریح کرد: یکی از شئونات هیات دولت این است که یک وزیر هم مسئول حوزه تخصصی خود است و هم به عنوان عضو دولت می‌تواند در خصوص موضوعات دیگر اظهارنظر کند.

وی ادامه داد: نماینده ویژه ریاست جمهور با اختیار تام به حوزه‌های مختلف شهرستانی، اعزام می‌شود و ما ضمن بررسی مشکلات و پروژه‌های نیمه‌تمام خسارت دیده از سیل، این موضوعات را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگارانی که از روزهای قبل، بخش‌های مختلف سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان را منعکس می‌کنند، گفت: اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان را برای رفع کاستی‌های موجود در شهرستان پیشنهاد داده‌ایم.

نماینده رییس جمهور در پلدختر همچنین افزود: بخش خصوصی حضور بسیار خوبی در شهرستان داشته که مینی پالایشگاه سراب حمام از این نمونه است، در خصوص این موضوع نیز با وزیر محترم نفت رایزنی خواهیم کرد تا در دولت سیزدهم شاهد بهره‌برداری کامل این پالایشگاه باشیم.

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: گرچه رفع تمامی مشکلات و نواقص موجود در شهرستان زمانبر است، اما تلاش می‌کنیم با از سرگیری روند پروژه‌های نیمه تمام، بخش عمده‌ای از این نواقص را در دولت انقلابی آیت‌الله رییسی برطرف کنیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.