آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
8
معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحدخرم آباد:

جشنواره سراسری نشریات دانشجویی «قلم» دانشگاه آزاد اسلامی اردیبهشت ماه سال۱۴۰۰ برگزار خواهدشد.

  • کد خبر : 3031
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
جشنواره سراسری نشریات دانشجویی «قلم» دانشگاه آزاد اسلامی اردیبهشت ماه  سال۱۴۰۰ برگزار خواهدشد.
صبح امروز حمیدرضازهره ای معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحدخرم آباد در جلسه ای با حضور مدیرمسئولان و سردبیران نشریات دانشجویی این دانشگاه گفت:جشنواره قلم که توسط دانشگاه آزاد اسلامی کشور در واحدهای دانشگاهی این دانشگاه درحال پیگیری است انشاالله اردیبهشت ماه سال آینده برگزارخواهدشد.

وی درخصوص اهداف این جشنواره اظهارکرد:اولین هدف جشنواره سراسری نشریات دانشجویی «قلم» دانشگاه آزاد اسلامی،توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی است که یکی از اهداف عمده این جشنواره محسوب میشود.
دومین هدف،کادرسازی،کشف وشناسایی استعدادهای برتردانشجویان فعال درحوزه نشریات است،خصوصا نشریات مکتوب و الکترونیک؛که باتوجه به مقتضیات شرایط امروز جامعه که بحث بیماری کرونا مطرح است،سعی کردیم بیشتر زمینه انتشار این نشریات را درفضای مجازی فراهم کنیم،بصورت الکترونیکی وباحداقل هزینه،که دانشجویان عزیز بتوانند از آنان استفاده کنند.
یکی دیگر از اهداف این جشنواره،ارائه الگوهای موفق نشریات به دانشجویان کل کشوراست،که ایده بگیرند وانشاالله ماهم بتوانیم هرساله که این جشنواره برگزارمیشود،از نظر کمی و کیفی شاهد توسعه و رشد نشریاتمان باشیم.

وی بیان کرد:از دیگر اهداف ؛ایجاد بستر گفت وگو و تعامل سازنده است بین فعالان نشریات دانشجویی و رسانه ای حرفه ای کشورکه قطعا این تعامل نتایج خیلی خوبی را دربرخواهد داشت.
هدف بعدی،آشنایی بیشتر فعالان نشریات دانشجویی با فضای حرفه ای نشریات و رسانه های مختلف کشور است که بتوانند این عزیزان این ارتباط را برقرار کنند وتعاملات را بیشتر کنند.
این جشنواره یک زمینه سازی ای برای این امر است که ما بتوانیم هم ظرفیت کمی و کیفی دانشجویان را از نظر نگارش و قلم فرسایی بدست آوریم و هم ازفعالان و برگزیدگان تقدیر شایسته ای بعمل آوریم.
وی در پایان افزود: این جشنواره میتواند یک جریان سازی در مسائل مهم کشور را که ممکن است مورد غفلت نشریات غیر دانشگاهی قرار گرفته باشد بوجودآورد،و انشاالله ماهم امیدواریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم اباد با استقبالی که دانشجویان از این جشنواره میکنند،این فرصت را برای همه فراهم کنیم و شاهد توفیقات روز افزون عزیزان دانشجو باشیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.