آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
5

شهردار خرم آباد :برای بافت های غیررسمی در شهر خرم آباد باید اعتبار ویژه‌ای جذب شود

  • کد خبر : 6640
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
شهردار خرم آباد :برای بافت های غیررسمی در شهر خرم آباد باید اعتبار ویژه‌ای جذب شود

سعید فتوحی گفت: در شهر خرم آباد نگاه مثبتی و ارائه خدمات به محله فقیر نشین نشده است. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، سعید فتوحی شهردار خرم آباد در هشتمین جلسه شورای شهر که با بررسی رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین برگزار شد، گفت:نگاه مثبتی به محلات فقیر نشین در شهر خرم‌آباد نشده […]

سعید فتوحی گفت: در شهر خرم آباد نگاه مثبتی و ارائه خدمات به محله فقیر نشین نشده است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، سعید فتوحی شهردار خرم آباد در هشتمین جلسه شورای شهر که با بررسی رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین برگزار شد، گفت:نگاه مثبتی به محلات فقیر نشین در شهر خرم‌آباد نشده است که امیدواریم با کمک همه جانبه بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه کل مساحت شهر خرم آباد ۴۳۰۰ هکتار است،بیش از ۴۰۰ هکتار بافت فرسوده و ۴۰ هکتار بافت فرسوده مربوط به منطقه فلک الدین و ۵٫۵ هکتار مربوط به منطقه علی آباد می باشد.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: بزرگترین مشکل در شهر خرم آباد بحث مشکل مالی است، هیچ مدیری در استان نسبت به استانهای دیگر کم کار نیست فقط ضعف مالی ما را رنج می دهد، وقتی ارزش افزوده شهرداری در یک ماه یک میلیارد تومان است اما این رقم در شهر اراک ۱۶ میلیارد می باشد، باید به دنبال درآمد باشیم و ما را از بقیه مشکلات دور می کند.

فتوحی تصریح کرد: برای بافت های غیررسمی در شهر خرم آباد باید اعتبار ویژه‌ای جذب شود که این موضوع نیاز به پیگیری دارد،محله علی آباد شهر خرم آباد بیش از پنج هکتار بافت فرسوده دارد که با ورود سرمایه گذار می توان کاربری آن را تغییر داد و عمده مشکل ساختمان های این محله نبود سند است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.