آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
1

استاندار: مصرف انرژی در دستگاه‌ها و ادارات لرستان مدیریت شود

  • کد خبر : 20566
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
استاندار: مصرف انرژی در دستگاه‌ها و ادارات لرستان مدیریت شود

استاندار لرستان خواستار مدیریت بهینه انرژی در دستگاه‌ها و ادارات استان شد. به گزارش طلوع افلاک ،به گزفرهاد زیویار سوم دی ماه در جلسه کارگروه استانی انرژی و سوخت لرستان، خواستار تشکیل کمیته اضطراری و تخصصی با رویکرد آموزش و اطلاع رسانی در خصوص صرفه جویی در مصرف گاز توسط شهروندان شد. وی گفت: در […]

استاندار لرستان خواستار مدیریت بهینه انرژی در دستگاه‌ها و ادارات استان شد.

به گزارش طلوع افلاک ،به گزفرهاد زیویار سوم دی ماه در جلسه کارگروه استانی انرژی و سوخت لرستان، خواستار تشکیل کمیته اضطراری و تخصصی با رویکرد آموزش و اطلاع رسانی در خصوص صرفه جویی در مصرف گاز توسط شهروندان شد.

وی گفت: در این کمیته باید مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مقوله مصرف انرژی، نماینده تام‌الاختیار سازمان صداوسیما و همچنین استانداری لرستان حضور داشته باشند.

زیویار عنوان کرد: محتوای آموزش و اطلاع رسانی در مورد صرفه‌جویی در مصرف باید توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط تهیه و در اختیار صداوسیما قرار گیرد.

استاندار لرستان همچنین خواستار مدیریت بهینه انرژی در دستگاه‌ها و ادارات استان شد.

وی افزود: باید هوشمندسازی موتورخانه‌های انرژی در ادارات، نحوه سوخت‌رسانی فسیلی به صنایع پرمصرف از جمله نیروگاه تولید برق و کارخانه سیمان دورود در روزهای پرمصرف زمستان، پایش و بهینه سازی موتورخانه‌ها به ویژه در دستگاه‌های اداری نیز مورد بررسی قرار گیرد.

در این نشست همچنین مدیران عامل شرکت گاز و پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی گزارشی از وضعیت مصرف و توزیع سوخت در بخش‌های مختلف از جمله خانگی، صنعتی و کشاورزی ارائه دادند.

طبق اعلام مدیرکل سازمان هواشناسی لرستان، هوای استان طی روزهای آینده بیش‌از پنج درجه افت خواهد داشت که این موضوع باعث افزایش مصرف گاز استان خواهد شد.

با توجه به این که بیش از ۷۰ درصد مصرف گاز استان مربوط به گاز خانگی است، مصرف بهینه توسط شهروندان می‌تواند گامی اساسی در پیشگیری از قطعی احتمالی گاز طی روزهای سرد آینده باشد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.