آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
1

شکست شهرداری آستارا از خیبر در مسلخگاه دژتختی خرم آباد

  • کد خبر : 28885
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۳۱
شکست شهرداری آستارا از خیبر در مسلخگاه دژتختی خرم آباد

در هفته سی وام لیگ دسته اول فوتبال ایران خیبر خرم آباد در حضور بیش از ۱۲هزار تماشاگر خونگرم لرستانی با یک گل شهرداری آستارا را شکست داد. به گزارش طلوع افلاک؛خیبر که در بازی رفت با یک گل به حریف شمالی خود باخته برای جبران شکست دور رفت و رسیدن به لیگ برتر چاره […]

در هفته سی وام لیگ دسته اول فوتبال ایران خیبر خرم آباد در حضور بیش از ۱۲هزار تماشاگر خونگرم لرستانی با یک گل شهرداری آستارا را شکست داد.

به گزارش طلوع افلاک؛خیبر که در بازی رفت با یک گل به حریف شمالی خود باخته برای جبران شکست دور رفت و رسیدن به لیگ برتر چاره ای جز پیروزی با حمایت سکوهای پر حرارت و هواداران چند آتیشه نداشت دو تیم بازی را بسیار با احتیاط آغاز کردند ودر محدود حملات خیبر روی فرار طاهرخانی مهاجم ریزنقش و تکنیکی خیبر دروازبان شهرداری آستارا با خطای محرض وی را سرنگون کرد تا منصوریان قاضی بین المللی فوتبال ایران نقطه پنالتی را نشان دهد ومهرداد قنبری به زیبایی دروازه حریف را باز کند.

با توجه به حساسیت بازی برای دو تیم این دیدار یک بازی کم تحرک و کم حادثه بود وخیبر با اتکا به تفکرات مهاجری یکی از پنج فینال سخت خود را با موفقیت به پایان برد و یک گام به لیگ برتر خود را نزدیک کرد .

این مسابقه به دلیل شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی بسیار حساس و نفس‌گیر آغاز شد و در طول مسابقه هم همین حساسیت سبب شد تا شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم نباشیم، اما در پایان به هر ترتیبی که بود شاگردان رضا مهاجری موفق شدند با پنالتی‌ای که توسط مهرداد قنبری در دقیقه ۳۹ به تور دروازه رسید، ۳ امتیاز را به نام خودشان بزنند.

این شکست سبب شد تا خیبر خرم آباد ۶۷ امتیازی شود و با اختلاف ۴ امتیازی نسبت به تیم دوم که چادرملوی اردکان است، رتبه اول را در فاصله ۴ هفته مانده تا پایان مسابقات به نام خود بزند.

بازیکنان تیم خیبر خرم‌آباد در بدو ورود به زمین مسابقه به صورت یکدست لباس‌ های با نوشته گرامیداشت ۲۰ اردیبهشت روز خرم‌آباد را برتن داشتند که مورد استقبال هواداران خرم‌آبادی قرار گرفت.

در پنج دیدار اخیر این دو تیم یک تساوی و دو برد و دو باخت برای هر کدام از تیم ها رقم خورده است.

مرتضی منصوریان داور وسط این دیدار بود و علی اکبر نوری، یعقوب سخندان و امیر شریفی او را در امر قضاوت یاری کردند و البرز حاجی پور ناظر دیدار بود

خیبرخرم آباد: محمدصادق نادرپور، امیرحسین عسکری، حسین ابرقویی نژاد، علیرضا امیرخانی، مهدی کیانی، سینا خادم پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، حسین شهابی(میثم آقایی)، حمیدرضا طاهرخانی (سامان محرابی زاده)سرمربی :رضا مهاجری

شهرداری آستارا: مبین عشایر، عرفان بادی، امیررضا افسرده، سهیل پوربخش، حسین حداد، علی ملائی، یاشار احمدی، علیرضا ابراهیمی، محمد صادقی، امین محمد مهدی زاده، مرتضی نگهداری سرمربی :محسن بنگر

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد عکاس :فرشید گله داری

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.