آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
1

دیدار انتقامی خیبرمدعی صعود و شهرداری در حال سقوط در قتلگاه تختی

  • کد خبر : 28861
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
دیدار انتقامی خیبرمدعی صعود و شهرداری در حال سقوط در قتلگاه تختی

در  هفته سی ام لیگ آزادگان ایران ودر ورزشگاه خاطه انگیز و قدیمی تختی  دو تیم خیبر خرم آباد و شهرداری آستارا درجدالی سخت برای صعود و سقوط به مصاف هم خواهند رفت.  به گزارش طلوع افلاک؛خیبر که هفته گذشته در یک جدال شش امتیازی و رودر رو به شکل بسیار بد و تحقیر آمیزی […]

در  هفته سی ام لیگ آزادگان ایران ودر ورزشگاه خاطه انگیز و قدیمی تختی  دو تیم خیبر خرم آباد و شهرداری آستارا درجدالی سخت برای صعود و سقوط به مصاف هم خواهند رفت.

 به گزارش طلوع افلاک؛خیبر که هفته گذشته در یک جدال شش امتیازی و رودر رو به شکل بسیار بد و تحقیر آمیزی با سه گل به فجر سپاسی شیراز قافیه را باخته بود برای جبران مافات و رسیدن به لیگ برتر در یکی از پنچگانه های صعود به مصاف شهردار آستارا قعر نشین وچغر خواهد رفت.

خیبر که در بازی رفت با یک گل به حریف شمالی خود باخته برای جبران شکست دور رفت و رسیدن به لیگ برتر چاره ای جز پیروزی با حمایت سکوهای پر حرارت و هواداران چند آتیشه ندارد.

از طرفی تیم سبزپوش خیبر که میزبان این مسابقه است به دنبال پیروزی در این دیدار حساس و حیاتی است بلکه جایگاه خود را در صدر جدول تحکیم بخشد و اختلاف خود را با رقبا به حداکثر برساند تا امید رضا مهاجری و شاگردانش بیشتر از قبل شود و باخت هفته قبل مقابل فجر سپاسی فراموش شود .

خیبری ها با ۶۴ امتیاز در صدر قرار دارند و با پیروزی مقابل شهرداری آستارا به امتیاز ۶۷ ام خواهند رسید و قطعا این بازی برای رضا مهاجری و تیمش یکی از ۵ فینال پیش رو برای صعود به لیگ برتر فوتبال ایران می باشد .

از طرفی تیم شهرداری آستارا با مربیگری محسن بنگر ، شرایطی کاملا بر عکس دارد و اوضاع برای این تیم روز به روز بحرانی تر از قبل شده است . به طوری که آنها با ۲۴ امتیاز خود را در جایگاه ۱۴ ام جدول می بینند و احتمال سقوط این تیم به دسته پایین تر نیز وجود دارد . آستارایی ها برای ماندن در لیگ آزادگان ، محکوم به امتیاز گیری از این بازی هستند و باید دید که این بازی حساس و نفسگیر به سود کدام تیم به اتمام خواهد رسید .

تیمی برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر می جنگد و تیمی که برای بقا در لیگ آزادگان تلاش می کند تا حداقل برای سال بعد هم امیدی داشته باشند .

قضاوت بازی بر عهده داور بین المللی مشهدی مرتضی منصوریان خواهد بود.

قابل ذکر است که بازی دو تیم خیبر خرم آباد و شهرداری آستارا امروزدر ورزشگاه تختی خرم آباد و در ساعت ۱۵ : ۱۸ عصر برگزار خواهد شد .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.