آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
1

توزیع بیش از یک هزار قلم دارو در داروخانه هلال احمر استان لرستان

  • کد خبر : 28870
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
توزیع بیش از یک هزار قلم دارو در داروخانه هلال احمر استان لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت :داروخانه هلال احمر استان بیش از ۱۰۰۰ قلم دارو را در استان توزیع می‌کنند.  به گزارش طلوع افلاک ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر گفت: دوست داشتن بندگان و حفظ کرامت انسانی […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت :داروخانه هلال احمر استان بیش از ۱۰۰۰ قلم دارو را در استان توزیع می‌کنند.

 به گزارش طلوع افلاک ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر گفت: دوست داشتن بندگان و حفظ کرامت انسانی در مجموعه هلال‌احمر به خوبی نمایان است و با شعار “با مشارکت شما سربلندیم” با همکاری مردم در مواقع بحران اقدامات بشردوستانه و ارزشمندی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر دوره آموزش عمومی و تخصصی امداد و نجات را دیدند، گفت: این آموزش‌ها در ۱۹۰ خانه هلال سطح استان انجام شد.

او ادامه داد: داروخانه هلال احمر استان بیش از ۱۰۰۰ قلم دارو را در استان توزیع می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به صرف هزینه ۳۰ میلیارد ریالی در حوزه تعمیرات و بازسازی پایگاه‌های امداد و نجات لرستان، اضافه کرد: در سال‌های اخیر ۲۱۵ نفر جذب هلال احمر استان شده که همه آنها از نجاتگران با سابقه‌اند.

 

وی افزود:هم اکنون یک هزار و ۵۰۰ امدادگر در قالب تیم‌های پنج نفره در سطح استان فعال و در بخش‌های مختلف امدادی و نجاتی از ظرفیت آنها استفاده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت لرستان ادامه داد:بیش از ۵۰ هزار عضو جوان داریم که برای این افراد اقدامات فرهنگی همچون اعزام به اماکن زیارتی طی سال گذشته صورت گرفته است.

قدمی با بیان اینکه فاز نخست نساجی هلال‌احمر در دلفان بزودی راه‌اندازی می‌شود، افزود: با اجرای این طرح ۵۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در ادامه از کمک ۲۷ میلیارد تومانی هلال احمر استان از سال گذشته تا کنون به نیازمندان خبر داد و افزود: بیش از ۵۰ هزار عضو جوان داریم که برای این افراد اقدامات فرهنگی همچون اعزام به اماکن زیارتی در سال گذشته صورت گرفته است.

محمد قدمی با بیان اینکه طی سال گذشته ۶۹ هزار نفر یک هزار و ۲۵۶ نفر دوره آموزش عمومی و تخصصی امداد و نجات را دیده‌اند، افزود: این آموزش‌ها در ۱۹۰ خانه هلال سطح استان انجام گرفته است

قدمی افزود: طی سال‌های اخیر ۲۱۵ نفر را جذب هلال احمر استان شده که همه آنها از نجاتگران با سابقه هستند.

وی ادامه داد: همچنین پارسال ۹ کوهنورد گرفتار در اشترانکوه توسط امدادگران این جمعیت نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: این سازمان با داشتن ۳۶ مرکز امدادی، ۶۷۴ عملیات امدادی را پارسال به شهروندان ارایه داد.

انتهای پیام

خبرنگار :رضا میرزایی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.