آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
3
ایرج سپهوند:

پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد ترک عادت نکرد

  • کد خبر : 18998
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد ترک عادت نکرد
مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از تکرار قهرمانی این تیم در بخش آقایان مسابقات باشگاه‌های کشور خبر داد.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از تکرار قهرمانی این تیم در بخش آقایان مسابقات باشگاه‌های کشور خبر داد.

ایرج سپهوند گفت: در پایان مرحله نهایی از بیست‌وشسمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۶۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

وی افزود: همچنین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان با ۵۹۲.۵ امتیاز و نفت تهران با تهران با ۳۷۴ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

سپهوند با اشاره به رقابت تنگاتنگ پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و ذوب‌آهن اصفهان برای کسب عنوان قهرمانی، تصریح کرد: در مراحل اول و دوم ذوب‌آهن صدرنشین بود و تیم ما در مکان دوم قرار داشت اما با روند صعودی که داشتیم در مرحله سوم با اقتدار قهرمان شدیم.

وی با اشاره به قهرمانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در سال‌های قبل، یادآور شد: هدف تیم ما علاوه بر قهرمانی، کمک به رشته دوومیدانی نیز هست و هر جا که لازم بوده به ورزش اول کمک کرده‌ایم.

سپهوند گفت: نکته دیگری که برای ما بسیار موجب شادی شد، رکوردشکنی علی فتحی گنجی ورزشکار لرستانی در پرتاب نیزه بود که با پرتابی به میزان ۷۶.۶۵ متر رکورد ملی را شکست و قهرمان شد.

وی در پایان بیان کرد: این قهرمانی را به مجموعه شرکت پلیمر خلیج فارس تقدیم می‌کنم و از کادر فنی، ورزشکاران، گروه پشتیبانی و همه کسانی که در این قهرمانی یاری‌گر ما بودند، تشکر می‌کنم.

به گزارش… در این دوره از مسابقات ۲۲۰ ورزشکار از تیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، ذوب‌آهن اصفهان، نفت تهران، عماد تهران، زنیت گیلان، گل گهر سیرجان، شهرداری شیراز، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی، لیانا بوشهر، دنیای دوندگان اصفهان و صنعت مس کرمان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.