آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
0

تکلیف ما با زنان ورزشکار ؟!؟

  • کد خبر : 18527
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
تکلیف ما با زنان ورزشکار ؟!؟
الهام حسینی ورزشکار پر افتخار ایران در دسته 81 کیلوگرم وزنه برداری زنان بازی‌های کشورهای اسلامی که در قونیه ترکیه برگزار شد موفق گردید اولین مدال طلای تاریخ وزنه برداری زنان ایران را با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز کسب نماید.

الهام حسینی ورزشکار پر افتخار ایران در دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه برداری زنان بازی‌های کشورهای اسلامی که در قونیه ترکیه برگزار شد موفق گردید اولین مدال طلای تاریخ وزنه برداری زنان ایران را با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز کسب نماید.
اولا : تبریک به این شیر زن تلاشگر و باانگیزه و افتخارآفرین .
ثانیا : وقتی صدا و سیمای ما مسابقات ورزشی بانوان را پخش نمی‌کند ؛ طبیعی است که مردم به سراغ شبکه های خارجی می‌روند که آن مسابقات را به صورت زنده پوشش می‌دهند. این امر قاعدتا باعث می‌شود که آن شبکه ها محبوب و مرجع مردم شده و بدینوسیله مخاطبان صدا و سیمای ما به شدت ریزش پیدا کند.
ثالثا : اگر ما به جهت مسائل شرعی و مذهبی و بحث محرم و نامحرم ؛ مسابقات ورزشی بانوان خود را پخش تصویری نمی‌کنیم تا دچار گناه نشویم ؛ پس چطور اجازه می‌دهید که زنان و دختران ما به کشورهای دیگر بروند و جلوی نامحرم مسابقه ورزشی بدهند؟!؟ مگر مردان کشورهای دیگر که حجم بدن زنان ورزشکار ما را می‌بینند نامحرم نیستند؟!؟ چطور آنها به صورت زنده و مستقیم و با حضور در ورزشگاه خود ؛ زنان ما و بدن و حرکات و… آنها را می‌بینند و ما چیزی نگوییم؟!؟ آیا آنجا احکام فرق می‌کنند؟!؟ آیا نامحرم در داخل با نامحرم در خارج فرق دارد؟!؟ متاسفانه همین نوع برخورد هم با مقوله موسیقی وجود دارد. تقریبا تمام آهنگهای شیش و هشت و ضربی و… که در صدا و سیما پخش می‌شود حرام هستند؛ اما چرا صدا و سیما آنها را پخش می‌کند؟!؟ آیا اسلام صدا و سیما با اسلام مردم فرق دارد؟ برخورد دوگانه با مسائل و رویدادهای فرهنگی اجتماعی باعث بدبینی مردم و ضایع شدن اصل احکام دینی و سستی و بی‌تفاوتی مردم نسبت به تکالیفشان می‌گردد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.