آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
4

فرهاد زیویار خبر داد : راکد ماندن بخشی از طرح های حوزه اقتصادی لرستان به دلیل کمبود اعتبارات

  • کد خبر : 17118
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
فرهاد زیویار خبر داد : راکد ماندن بخشی از طرح های حوزه اقتصادی لرستان به دلیل کمبود اعتبارات

فرهاد زیویار گفت: زمینه برای حضور سرمایه گذاران دارای اهلیت و توانمند برای به نتیجه رساندن طرحهای اقتصادی استان آماده است. به  گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک؛  زیویاردر حاشیه جلسه با  مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری غدیر، اظهار کرد: جلسه امروز در ادامه پیگیری های مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به لرستان و با هدف […]

فرهاد زیویار گفت: زمینه برای حضور سرمایه گذاران دارای اهلیت و توانمند برای به نتیجه رساندن طرحهای اقتصادی استان آماده است.

به  گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک؛  زیویاردر حاشیه جلسه با  مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری غدیر، اظهار کرد: جلسه امروز در ادامه پیگیری های مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به لرستان و با هدف جلب مشارکت سرمایه گذاران توانمند در طرح های اقتصادی استان صورت پذیرفت.

او افزود : بخشی از طرح های حوزه اقتصادی استان به دلیل کمبود اعتبارات راکد مانده اند که نیازمند پیگیری برای راه اندازی دوباره هستند و در جلسه امروز با مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری غدیر گزارشی از وضعیت پروژه های مهم و راهبردی استان برای مشارکت این هلدینگ ارائه شد .

استاندار لرستان بیان کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار مناسبی که در حوزه های مختلف لرستان وجود دارد زمینه حضور سرمایه گذاران دارای اهلیت و توانمند برای به نتیجه رساندن طرحهای اقتصادی استان کاملاً آماده است، از این رو ضرورت دارد پیگیری‌های لازم در این زمینه بی وقفه ادامه یابد .

او با اشاره به موفقیت آمیز بودن جلسه امروز، تصریح کرد: عمده موضوعاتی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت در زمینه صنایع معدنی، پایین دست و تکمیلی پتروشیمی و همچنین نیروگاه های خورشیدی بود که با توجه به ظرفیت‌های موجود، شرایط انجام این قبیل فعالیت های اقتصادی در لرستان به خوبی فراهم است .

زیویار خاطرنشان کرد: در پایان جلسه امروز مقرر شد هیئتی متشکل از کارشناسان هلدینگ سرمایه گذاری غدیر در اولین فرصت برای بررسی وضعیت و فراهم سازی شرایط حضور این هلدینگ، وارد لرستان شوند .

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=17118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.