آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
3

دستور استاندار برای تکمیل طرح‌های فرهنگی لرستان/ افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در هفته دولت

  • کد خبر : 17101
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
دستور استاندار برای تکمیل طرح‌های فرهنگی لرستان/ افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در هفته دولت

استاندار لرستان از افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌آباد خبر داد و گفت:طرح‌های نیمه تمام حوزه فرهنگی و هنری استان در دستور کار قرار دارد و تسریع در روند ساخت و تکمیل این طرح‌ها به عنوان یک ضرورت پیگیری می‌شود. به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک  به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان ، فرهاد زیویار […]

استاندار لرستان از افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌آباد خبر داد و گفت:طرح‌های نیمه تمام حوزه فرهنگی و هنری استان در دستور کار قرار دارد و تسریع در روند ساخت و تکمیل این طرح‌ها به عنوان یک ضرورت پیگیری می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک  به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان ، فرهاد زیویار در حاشیه بازدید  از آخرین وضعیت پروژه های در دست احداث کتابخانه مرکزی و مجتمع فرهنگی هنری خرم آباد، در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف از بازدید اظهار داشت: بازدید امروز با هدف پیگیری جهت تکمیل و مشخص شدن میزان پیشرفت فیزیکی و همچنین شناسایی مشکلات پروژه های حوزه فرهنگی و هنری استان صورت پذیرفت .

وی افزود: در راستای به نتیجه رساندن مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور  به لرستان، موضوع پروژه های نیمه تمام حوزه فرهنگی و هنری استان نیز در دستور کار قرار دارد و تسریع در روند احداث پروژه ها به عنوان یک ضرورت پیگیری می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه  زیرساخت‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان لرستان به ویژه در شهرستان‌ها از میانگین کشوری پایین تر است عنوان کرد:  با پیگیری‌های صورت گرفته و تاکید دولت سیزدهم بر ضرورت احداث زیرساخت های فرهنگی، اقدامات در زمینه احداث و تکمیل پروژه های  فرهنگی استان با سرعت بیشتری در حال اجرا شدن است.

وی با اشاره به مصوبه سفر رئیس جمهور در ارتباط با کتابخانه‌های استان بیان کرد: در مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان تاکنون برای تکمیل کتابخانه‌های سطح استان به صورت ۳۰ میلیارد تومان از محل سازمان برنامه و بودجه و ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی اختصاص یافته که فاز نخست  کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=17101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.